Książka - Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw

Kształtowanie modeli biznesu w procesie kreacji wartości przedsiębiorstw

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka koncentruje się na analizie modeli biznesowych przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem ich roli w kreowaniu wartości. Autor przeprowadził szeroko zakrojone badania, skupiając się na spółkach notowanych na rynku NewConnect, nadzorowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA. Studium to obejmuje projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych, strategie zwiększania wartości firm oraz efektywne zarządzanie wynikami.

Dr hab. Dariusz Zarzecki z Uniwersytetu Szczecińskiego opisuje to dzieło jako kompleksową i wartościową analizę różnych koncepcji kształtowania modeli biznesowych oraz ich wpływu na procesy tworzenia wartości. Autor opracował własną metodologię oceny modeli biznesowych w kontekście polskich przedsiębiorstw, które wspierają tworzenie wartości. Istotnym elementem publikacji są również gruntowne studia literaturowe, które świadczą o interdyscyplinarnej wiedzy autora oraz jego naukowej pasji i dociekliwości.

Dr hab. Andrzej Herman ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie podkreśla znaczenie omawianej tematyki z perspektywy teoretycznej i praktycznej. Modele biznesowe zyskują coraz większą popularność, a ich implementacja we współczesnym środowisku gospodarczym może znacząco przyczynić się do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej i wzrostu wartości przedsiębiorstwa.

Publikacja odnosi się do teorii modeli biznesowych, akcentując istotność kapitału finansowego i intelektualnego, wprowadzania innowacji oraz wykorzystania efektów sieciowych w kreowaniu wartości firmy. Założeniem jest kompleksowe podejście do tych zagadnień, co czyni z książki potencjalnie istotne wydarzenie na polskim rynku wydawnictw ekonomicznych.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka koncentruje się na analizie modeli biznesowych przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem ich roli w kreowaniu wartości. Autor przeprowadził szeroko zakrojone badania, skupiając się na spółkach notowanych na rynku NewConnect, nadzorowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie SA. Studium to obejmuje projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych, strategie zwiększania wartości firm oraz efektywne zarządzanie wynikami.

Dr hab. Dariusz Zarzecki z Uniwersytetu Szczecińskiego opisuje to dzieło jako kompleksową i wartościową analizę różnych koncepcji kształtowania modeli biznesowych oraz ich wpływu na procesy tworzenia wartości. Autor opracował własną metodologię oceny modeli biznesowych w kontekście polskich przedsiębiorstw, które wspierają tworzenie wartości. Istotnym elementem publikacji są również gruntowne studia literaturowe, które świadczą o interdyscyplinarnej wiedzy autora oraz jego naukowej pasji i dociekliwości.

Dr hab. Andrzej Herman ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie podkreśla znaczenie omawianej tematyki z perspektywy teoretycznej i praktycznej. Modele biznesowe zyskują coraz większą popularność, a ich implementacja we współczesnym środowisku gospodarczym może znacząco przyczynić się do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej i wzrostu wartości przedsiębiorstwa.

Publikacja odnosi się do teorii modeli biznesowych, akcentując istotność kapitału finansowego i intelektualnego, wprowadzania innowacji oraz wykorzystania efektów sieciowych w kreowaniu wartości firmy. Założeniem jest kompleksowe podejście do tych zagadnień, co czyni z książki potencjalnie istotne wydarzenie na polskim rynku wydawnictw ekonomicznych.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 27.78 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 444
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 165 × 240 mm
ID: 9788376418506
Wydawnictwo:

Inne książki: Marek Jabłoński

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info