Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Zarządzanie kompetencjami" autorstwa Tadeusza Oleksyna zgłębia różnice pomiędzy kompetencjami a kwalifikacjami, jednocześnie wskazując kluczowe umiejętności niezbędne w nowoczesnym miejscu pracy. Autor porusza tematy związane z budowaniem efektywnych zespołów i przywództwem, które zdobywa akceptację, zadając pytanie, czy kierowanie powinno opierać się na przymusie, czy na subtelniejszym podejściu "przewodzenia bez przewodzenia".
Oleksyn w swojej książce analizuje także, jakie kompetencje są niezbędne dla sprawnego funkcjonowania różnych elementów organizacji – od ogółu, przez liderów, aż po pracowników merytorycznych, operacyjnych, menedżerów i specjalistów. Przyciąga również uwagę do specyficznych potrzeb zawodowych różnych grup w sektorze przedsiębiorstw i przedsiębiorców prowadzących małe i duże firmy.
Książka jest skarbnicą wiedzy zarówno dla praktyków, jak i badających zagadnienia teoretyczne zarządzania – przyda się studentom, wykładowcom oraz wszystkim, którzy chcą pogłębić swoje zrozumienie procesów w organizacjach i w kraju. Oleksyn oferuje praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia systemów zarządzania kompetencjami w średnich i dużych organizacjach, a także najlepsze praktyki rozwijania własnych umiejętności zarządzania. Publikacja ta jest nieocenionym przewodnikiem dla każdej osoby, która pragnie lepiej zarządzać swoim potencjałem i rozwojem zawodowym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Zarządzanie kompetencjami" autorstwa Tadeusza Oleksyna zgłębia różnice pomiędzy kompetencjami a kwalifikacjami, jednocześnie wskazując kluczowe umiejętności niezbędne w nowoczesnym miejscu pracy. Autor porusza tematy związane z budowaniem efektywnych zespołów i przywództwem, które zdobywa akceptację, zadając pytanie, czy kierowanie powinno opierać się na przymusie, czy na subtelniejszym podejściu "przewodzenia bez przewodzenia".
Oleksyn w swojej książce analizuje także, jakie kompetencje są niezbędne dla sprawnego funkcjonowania różnych elementów organizacji – od ogółu, przez liderów, aż po pracowników merytorycznych, operacyjnych, menedżerów i specjalistów. Przyciąga również uwagę do specyficznych potrzeb zawodowych różnych grup w sektorze przedsiębiorstw i przedsiębiorców prowadzących małe i duże firmy.
Książka jest skarbnicą wiedzy zarówno dla praktyków, jak i badających zagadnienia teoretyczne zarządzania – przyda się studentom, wykładowcom oraz wszystkim, którzy chcą pogłębić swoje zrozumienie procesów w organizacjach i w kraju. Oleksyn oferuje praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia systemów zarządzania kompetencjami w średnich i dużych organizacjach, a także najlepsze praktyki rozwijania własnych umiejętności zarządzania. Publikacja ta jest nieocenionym przewodnikiem dla każdej osoby, która pragnie lepiej zarządzać swoim potencjałem i rozwojem zawodowym.
