InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zachęcamy do udziału w szkoleniu Terapia schematów dzieci i młodzieży, które poprowadzi Christof Loose. Szkolenie odbędzie się w Warszawie. Szczegóły na stronie organizatora Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej Terapia schematów stworzona przez doktora Jeffreya E. Younga to nowatorskie podejście terapeutyczne wywodzące się z tradycyjnego nurtu poznawczo-behawioralnego. Łączy aspekty terapii poznawczo-behawioralnej z innymi modelami terapeutycznymi, między innymi z teorią przywiązania, z koncepcją psychodynamiczną oraz z modelami terapeutycznymi skoncentrowanymi na emocjach. Celem terapii schematów jest pomoc pacjentom w rozpoznaniu ich podstawowych potrzeb emocjonalnych i wskazanie, jak mogą je zaspokoić. Terapia ta znajduje zastosowanie szczególnie w przypadku pacjentów z długotrwałymi, utrwalonymi problemami emocjonalnymi, także z zaburzeniami osobowości. Doktor Christof Loose idzie o krok dalej i prezentuje zastosowanie terapii schematów w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz z ich rodzicami. Podręcznik pod jego redakcją został napisany przez klinicystów dla klinicystów. W sposób niezwykle przystępny prezentuje teoretyczne i praktyczne zasady pracy psychoterapeutycznej z dziećmi na różnych etapach rozwoju (od narodzin do wczesnego okresu dorosłości) oraz z ich opiekunami. Czytelnik, dzięki przedstawionym przykładom klinicznym, dowie się, jak: zaangażować dziecko i rodziców w obserwację i zrozumienie problemu, który pojawił się w rodzinie; opisać i zilustrować problem dziecka i systemu w ujęciu terapii schematów i frustracji potrzeb; zbudować relację terapeutyczną, w której terapeuta wciela się w rolę troskliwego rodzica, przy jednoczesnym zastosowaniu innych technik terapeutycznych, w tym także silnie oddziałujących na przeżycia i emocje oraz je aktywizujących. Dodatkowo autorzy dzielą się z nami gotowymi do użycia kartami pracy dostępnymi online. Długo czekałam na tak inspirującą książkę i gorąco polecam ją wszystkim praktykom. Magdalena Gulcz superwizor terapii schematu ISST
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zachęcamy do udziału w szkoleniu Terapia schematów dzieci i młodzieży, które poprowadzi Christof Loose. Szkolenie odbędzie się w Warszawie. Szczegóły na stronie organizatora Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej Terapia schematów stworzona przez doktora Jeffreya E. Younga to nowatorskie podejście terapeutyczne wywodzące się z tradycyjnego nurtu poznawczo-behawioralnego. Łączy aspekty terapii poznawczo-behawioralnej z innymi modelami terapeutycznymi, między innymi z teorią przywiązania, z koncepcją psychodynamiczną oraz z modelami terapeutycznymi skoncentrowanymi na emocjach. Celem terapii schematów jest pomoc pacjentom w rozpoznaniu ich podstawowych potrzeb emocjonalnych i wskazanie, jak mogą je zaspokoić. Terapia ta znajduje zastosowanie szczególnie w przypadku pacjentów z długotrwałymi, utrwalonymi problemami emocjonalnymi, także z zaburzeniami osobowości. Doktor Christof Loose idzie o krok dalej i prezentuje zastosowanie terapii schematów w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz z ich rodzicami. Podręcznik pod jego redakcją został napisany przez klinicystów dla klinicystów. W sposób niezwykle przystępny prezentuje teoretyczne i praktyczne zasady pracy psychoterapeutycznej z dziećmi na różnych etapach rozwoju (od narodzin do wczesnego okresu dorosłości) oraz z ich opiekunami. Czytelnik, dzięki przedstawionym przykładom klinicznym, dowie się, jak: zaangażować dziecko i rodziców w obserwację i zrozumienie problemu, który pojawił się w rodzinie; opisać i zilustrować problem dziecka i systemu w ujęciu terapii schematów i frustracji potrzeb; zbudować relację terapeutyczną, w której terapeuta wciela się w rolę troskliwego rodzica, przy jednoczesnym zastosowaniu innych technik terapeutycznych, w tym także silnie oddziałujących na przeżycia i emocje oraz je aktywizujących. Dodatkowo autorzy dzielą się z nami gotowymi do użycia kartami pracy dostępnymi online. Długo czekałam na tak inspirującą książkę i gorąco polecam ją wszystkim praktykom. Magdalena Gulcz superwizor terapii schematu ISST