Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pułapki small biznesu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Stereotypy często wynikają z niepełnej wiedzy i powszechnie akceptowanych przekonań, a utarte opinie na temat prowadzenia biznesu mogą prowadzić do niepowodzeń. Wiele osób myśli, że każdy ma pojęcie o polityce, piłce nożnej i prowadzeniu firmy, zwłaszcza ci, którzy nie mają w tym temacie żadnego doświadczenia. Aby uniknąć błędów, warto sięgać po sprawdzone i praktyczne informacje.
Początkujący przedsiębiorcy często działają według powtarzających się wzorców, zadając te same pytania i wierząc w podobne mity. Ta książka dostarcza rzetelnych odpowiedzi na kluczowe pytania biznesowe, oferując krótkie i praktyczne porady. Wykorzystaj je, aby uniknąć błędów, które popełniło już wielu innych.
Zakładając firmę, nie polegaj tylko na „dobrych radach” od osób, które uważają, że wiedzą wszystko. Marek Jankowski, ekspert biznesowy i wydawca czasopisma branżowego, dzieli się swoim bogatym doświadczeniem. Jako były reporter radiowy, mający za sobą współpracę z prasą i telewizją, teraz wspiera małe firmy w ich codziennej działalności. Przykłady w książce oparte są na rzeczywistych sytuacjach oraz zasadach gospodarki wolnorynkowej.
Z książki dowiesz się:
- Czy można zarabiać na genialnych pomysłach?
- Jak oszczędzać przy zakładaniu firmy?
- Jak unikać strat na reklamie i efektywnie wykorzystywać internet?
- W jakich sytuacjach kryzys może stać się okazją do rozwoju?
- Jak zdobyć zaufanie klientów, by polecali nas dalej?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Stereotypy często wynikają z niepełnej wiedzy i powszechnie akceptowanych przekonań, a utarte opinie na temat prowadzenia biznesu mogą prowadzić do niepowodzeń. Wiele osób myśli, że każdy ma pojęcie o polityce, piłce nożnej i prowadzeniu firmy, zwłaszcza ci, którzy nie mają w tym temacie żadnego doświadczenia. Aby uniknąć błędów, warto sięgać po sprawdzone i praktyczne informacje.
Początkujący przedsiębiorcy często działają według powtarzających się wzorców, zadając te same pytania i wierząc w podobne mity. Ta książka dostarcza rzetelnych odpowiedzi na kluczowe pytania biznesowe, oferując krótkie i praktyczne porady. Wykorzystaj je, aby uniknąć błędów, które popełniło już wielu innych.
Zakładając firmę, nie polegaj tylko na „dobrych radach” od osób, które uważają, że wiedzą wszystko. Marek Jankowski, ekspert biznesowy i wydawca czasopisma branżowego, dzieli się swoim bogatym doświadczeniem. Jako były reporter radiowy, mający za sobą współpracę z prasą i telewizją, teraz wspiera małe firmy w ich codziennej działalności. Przykłady w książce oparte są na rzeczywistych sytuacjach oraz zasadach gospodarki wolnorynkowej.
Z książki dowiesz się:
- Czy można zarabiać na genialnych pomysłach?
- Jak oszczędzać przy zakładaniu firmy?
- Jak unikać strat na reklamie i efektywnie wykorzystywać internet?
- W jakich sytuacjach kryzys może stać się okazją do rozwoju?
- Jak zdobyć zaufanie klientów, by polecali nas dalej?
