Książka - Odkryj się

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Odkryj się

Odkryj się

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Patrick Lencioni, uznany autorytet w dziedzinie zarządzania oraz autor bestsellerów „New York Timesa”, poświęcił swoją najnowszą książkę zagadnieniom związanym z konsultingiem i świadczeniem usług. Po eksploracji tematów takich jak współpraca w zespole, przywództwo i angażowanie pracowników, Lencioni postanowił przyjrzeć się bliżej samemu procesowi konsultingu.

„Odkryj się” to poruszająca opowieść o konsultancie, podejmującym wyzwanie zintegrowania dwóch firm o skrajnie różnych podejściach do obsługi klienta. Jeden z podmiotów stawia na pełną transparentność i gotowość do odkrycia przed klientem swoich słabości, podczas gdy drugi skupia się na demonstracji swojej ekspertyzy. Podczas procesu fuzji konsultant zmuszony jest skonfrontować się z własnymi przekonaniami i wyciągnąć z nich życiowe lekcje, choć nie przyjdzie mu to łatwo.

Jeden z fragmentów książki opisuje moment, w którym główny bohater usłyszał o odejściu Michaela Caseya z Lighthouse i możliwości wykupienia firmy rywala. Początkowa euforia szybko ustąpiła, gdy dowiedział się, że Casey rezygnuje, aby poświęcić więcej czasu rodzinie – powszechnie stosowanej wymówce w przypadku słabych wyników. Jednakże jego radość nie trwała długo.

Lencioni, jak zawsze, przedstawia czytelnikowi ważne koncepcje w przystępny i porywający sposób. W tej książce analizuje trzy obawy, które mogą sprawić, że usługodawcy – tacy jak konsultanci, sprzedawcy czy doradcy finansowi – nieświadomie sabotują swoje próby budowania zaufania i lojalności klientów. Oferuje również praktyczne metody na pokonanie tych barier.

Opinie na temat „Odkryj się” są entuzjastyczne. Ken Blanchard, współautor „Jednominutowego menedżera”, zachęca do porzucenia własnego ego i zanurzenia się w tej angażującej lekturze, którą można przeczytać jednym tchem. J. Miles Reiter z Driscoll’s podkreśla skuteczność metody „nagich usług” i życzy sobie, aby wszyscy jego współpracownicy wdrożyli w życie nauki z tej książki. Andy Lorenzen z Chick-fil-A, Inc. nazywa lekturę niezbędnym podręcznikiem do budowania szczerych i trwałych relacji biznesowych i osobistych. Tony Bingham z American Society for Training & Development uważa podejście Lencioniego do kwestii bezbronności za niezwykle trafione, twierdząc, że żadna osoba świadcząca usługi nie pozostanie obojętna na wnioski płynące z tej książki.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Patrick Lencioni, uznany autorytet w dziedzinie zarządzania oraz autor bestsellerów „New York Timesa”, poświęcił swoją najnowszą książkę zagadnieniom związanym z konsultingiem i świadczeniem usług. Po eksploracji tematów takich jak współpraca w zespole, przywództwo i angażowanie pracowników, Lencioni postanowił przyjrzeć się bliżej samemu procesowi konsultingu.

„Odkryj się” to poruszająca opowieść o konsultancie, podejmującym wyzwanie zintegrowania dwóch firm o skrajnie różnych podejściach do obsługi klienta. Jeden z podmiotów stawia na pełną transparentność i gotowość do odkrycia przed klientem swoich słabości, podczas gdy drugi skupia się na demonstracji swojej ekspertyzy. Podczas procesu fuzji konsultant zmuszony jest skonfrontować się z własnymi przekonaniami i wyciągnąć z nich życiowe lekcje, choć nie przyjdzie mu to łatwo.

Jeden z fragmentów książki opisuje moment, w którym główny bohater usłyszał o odejściu Michaela Caseya z Lighthouse i możliwości wykupienia firmy rywala. Początkowa euforia szybko ustąpiła, gdy dowiedział się, że Casey rezygnuje, aby poświęcić więcej czasu rodzinie – powszechnie stosowanej wymówce w przypadku słabych wyników. Jednakże jego radość nie trwała długo.

Lencioni, jak zawsze, przedstawia czytelnikowi ważne koncepcje w przystępny i porywający sposób. W tej książce analizuje trzy obawy, które mogą sprawić, że usługodawcy – tacy jak konsultanci, sprzedawcy czy doradcy finansowi – nieświadomie sabotują swoje próby budowania zaufania i lojalności klientów. Oferuje również praktyczne metody na pokonanie tych barier.

Opinie na temat „Odkryj się” są entuzjastyczne. Ken Blanchard, współautor „Jednominutowego menedżera”, zachęca do porzucenia własnego ego i zanurzenia się w tej angażującej lekturze, którą można przeczytać jednym tchem. J. Miles Reiter z Driscoll’s podkreśla skuteczność metody „nagich usług” i życzy sobie, aby wszyscy jego współpracownicy wdrożyli w życie nauki z tej książki. Andy Lorenzen z Chick-fil-A, Inc. nazywa lekturę niezbędnym podręcznikiem do budowania szczerych i trwałych relacji biznesowych i osobistych. Tony Bingham z American Society for Training & Development uważa podejście Lencioniego do kwestii bezbronności za niezwykle trafione, twierdząc, że żadna osoba świadcząca usługi nie pozostanie obojętna na wnioski płynące z tej książki.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 48.32 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 264
Rok wydania: 2011
Rozmiar: 140 × 225 mm
ID: 9788377460306
Autorzy:

Dane producenta:

MT BIZNES SP. Z O.O. , ul. Jutrzenki, 02-230 Warszawa, PL ,[email protected]

Inne książki: Patrick Lencioni

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info