Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Odkryj się
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Patrick Lencioni, uznany autorytet w dziedzinie zarządzania oraz autor bestsellerów „New York Timesa”, poświęcił swoją najnowszą książkę zagadnieniom związanym z konsultingiem i świadczeniem usług. Po eksploracji tematów takich jak współpraca w zespole, przywództwo i angażowanie pracowników, Lencioni postanowił przyjrzeć się bliżej samemu procesowi konsultingu.
„Odkryj się” to poruszająca opowieść o konsultancie, podejmującym wyzwanie zintegrowania dwóch firm o skrajnie różnych podejściach do obsługi klienta. Jeden z podmiotów stawia na pełną transparentność i gotowość do odkrycia przed klientem swoich słabości, podczas gdy drugi skupia się na demonstracji swojej ekspertyzy. Podczas procesu fuzji konsultant zmuszony jest skonfrontować się z własnymi przekonaniami i wyciągnąć z nich życiowe lekcje, choć nie przyjdzie mu to łatwo.
Jeden z fragmentów książki opisuje moment, w którym główny bohater usłyszał o odejściu Michaela Caseya z Lighthouse i możliwości wykupienia firmy rywala. Początkowa euforia szybko ustąpiła, gdy dowiedział się, że Casey rezygnuje, aby poświęcić więcej czasu rodzinie – powszechnie stosowanej wymówce w przypadku słabych wyników. Jednakże jego radość nie trwała długo.
Lencioni, jak zawsze, przedstawia czytelnikowi ważne koncepcje w przystępny i porywający sposób. W tej książce analizuje trzy obawy, które mogą sprawić, że usługodawcy – tacy jak konsultanci, sprzedawcy czy doradcy finansowi – nieświadomie sabotują swoje próby budowania zaufania i lojalności klientów. Oferuje również praktyczne metody na pokonanie tych barier.
Opinie na temat „Odkryj się” są entuzjastyczne. Ken Blanchard, współautor „Jednominutowego menedżera”, zachęca do porzucenia własnego ego i zanurzenia się w tej angażującej lekturze, którą można przeczytać jednym tchem. J. Miles Reiter z Driscoll’s podkreśla skuteczność metody „nagich usług” i życzy sobie, aby wszyscy jego współpracownicy wdrożyli w życie nauki z tej książki. Andy Lorenzen z Chick-fil-A, Inc. nazywa lekturę niezbędnym podręcznikiem do budowania szczerych i trwałych relacji biznesowych i osobistych. Tony Bingham z American Society for Training & Development uważa podejście Lencioniego do kwestii bezbronności za niezwykle trafione, twierdząc, że żadna osoba świadcząca usługi nie pozostanie obojętna na wnioski płynące z tej książki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Patrick Lencioni, uznany autorytet w dziedzinie zarządzania oraz autor bestsellerów „New York Timesa”, poświęcił swoją najnowszą książkę zagadnieniom związanym z konsultingiem i świadczeniem usług. Po eksploracji tematów takich jak współpraca w zespole, przywództwo i angażowanie pracowników, Lencioni postanowił przyjrzeć się bliżej samemu procesowi konsultingu.
„Odkryj się” to poruszająca opowieść o konsultancie, podejmującym wyzwanie zintegrowania dwóch firm o skrajnie różnych podejściach do obsługi klienta. Jeden z podmiotów stawia na pełną transparentność i gotowość do odkrycia przed klientem swoich słabości, podczas gdy drugi skupia się na demonstracji swojej ekspertyzy. Podczas procesu fuzji konsultant zmuszony jest skonfrontować się z własnymi przekonaniami i wyciągnąć z nich życiowe lekcje, choć nie przyjdzie mu to łatwo.
Jeden z fragmentów książki opisuje moment, w którym główny bohater usłyszał o odejściu Michaela Caseya z Lighthouse i możliwości wykupienia firmy rywala. Początkowa euforia szybko ustąpiła, gdy dowiedział się, że Casey rezygnuje, aby poświęcić więcej czasu rodzinie – powszechnie stosowanej wymówce w przypadku słabych wyników. Jednakże jego radość nie trwała długo.
Lencioni, jak zawsze, przedstawia czytelnikowi ważne koncepcje w przystępny i porywający sposób. W tej książce analizuje trzy obawy, które mogą sprawić, że usługodawcy – tacy jak konsultanci, sprzedawcy czy doradcy finansowi – nieświadomie sabotują swoje próby budowania zaufania i lojalności klientów. Oferuje również praktyczne metody na pokonanie tych barier.
Opinie na temat „Odkryj się” są entuzjastyczne. Ken Blanchard, współautor „Jednominutowego menedżera”, zachęca do porzucenia własnego ego i zanurzenia się w tej angażującej lekturze, którą można przeczytać jednym tchem. J. Miles Reiter z Driscoll’s podkreśla skuteczność metody „nagich usług” i życzy sobie, aby wszyscy jego współpracownicy wdrożyli w życie nauki z tej książki. Andy Lorenzen z Chick-fil-A, Inc. nazywa lekturę niezbędnym podręcznikiem do budowania szczerych i trwałych relacji biznesowych i osobistych. Tony Bingham z American Society for Training & Development uważa podejście Lencioniego do kwestii bezbronności za niezwykle trafione, twierdząc, że żadna osoba świadcząca usługi nie pozostanie obojętna na wnioski płynące z tej książki.
