Książka - Książeczka zdrowia copywritera

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książeczka zdrowia copywritera

Książeczka zdrowia copywritera

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

"Książeczka zdrowia copywritera" to lektura, która skutecznie wciągnie zarówno weteranów pracujących w agencjach reklamowych, jak i osoby nowe w tej branży. Dla tych z doświadczeniem będzie to okazja do uśmiechu i wspomnień związanych z codziennymi realiami agencji. Z kolei początkujący odkryją poprzez tę książkę, jakie wyzwania czekają na nich w świecie reklamy oraz otrzymają cenne porady, jak efektywnie zaczynać swoją karierę i jak radzić sobie z pierwszymi trudnościami.

Książka zagłębia się w mechanizmy działania reklamy, pokazując, że nie wystarczy jedynie kreatywność i pomysłowość. Kluczowe jest, aby każdy koncept wpisywał się w strategiczne założenia kampanii oraz spełniał oczekiwania finansowe klienta. Opanowanie emocji i logiczne podejście do pracy to niezbędne cechy profesjonalnego copywritera, które pozwalają tworzyć skuteczne kampanie bez popadania w codzienną rutynę.

Autor ujawnia prawdziwe kulisy pracy w polskich agencjach reklamowych, opisując procesy rekrutacji, zawiłości branżowego żargonu oraz praktyczne wskazówki, które mogą uczynić codzienne funkcjonowanie w agencji bardziej znośnym. Jeżeli interesuje Cię, ile pracy wymaga stworzenie solidnej koncepcji oraz jakie są prawdziwe początki wielu "genialnych kampanii", ta książka jest dla Ciebie.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

"Książeczka zdrowia copywritera" to lektura, która skutecznie wciągnie zarówno weteranów pracujących w agencjach reklamowych, jak i osoby nowe w tej branży. Dla tych z doświadczeniem będzie to okazja do uśmiechu i wspomnień związanych z codziennymi realiami agencji. Z kolei początkujący odkryją poprzez tę książkę, jakie wyzwania czekają na nich w świecie reklamy oraz otrzymają cenne porady, jak efektywnie zaczynać swoją karierę i jak radzić sobie z pierwszymi trudnościami.

Książka zagłębia się w mechanizmy działania reklamy, pokazując, że nie wystarczy jedynie kreatywność i pomysłowość. Kluczowe jest, aby każdy koncept wpisywał się w strategiczne założenia kampanii oraz spełniał oczekiwania finansowe klienta. Opanowanie emocji i logiczne podejście do pracy to niezbędne cechy profesjonalnego copywritera, które pozwalają tworzyć skuteczne kampanie bez popadania w codzienną rutynę.

Autor ujawnia prawdziwe kulisy pracy w polskich agencjach reklamowych, opisując procesy rekrutacji, zawiłości branżowego żargonu oraz praktyczne wskazówki, które mogą uczynić codzienne funkcjonowanie w agencji bardziej znośnym. Jeżeli interesuje Cię, ile pracy wymaga stworzenie solidnej koncepcji oraz jakie są prawdziwe początki wielu "genialnych kampanii", ta książka jest dla Ciebie.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 120
Rok wydania: 2006
Rozmiar: 12 × 20 mm
ID: 9788324603855
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Adrian Tomaszewski

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info