Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Krew
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Antologia "Krew" eksploruje różnorodność znaczeń przypisywanych krwi, zaczynając od jej mitycznego aspektu, jak magiczna moc krwi menstruacyjnej, przez symbolikę dziedziczenia oraz nieuchronność genealogii, a kończąc na jej powiązaniach z zemstą, przemocą i fizycznym cierpieniem. Książka bada estetyczne warstwy sztuki, nie ograniczając się jedynie do komiksu. Zawiera odniesienia do drzeworytowych pre-komiksów takich artystów jak Frans Masereel oraz Lynd Ward, łącząc delikatność graficznych portretów z oszczędną kreską w stylu cartoonowym, fotomontażem i psychodelicznymi inspiracjami science fiction.
Wyjątkowość tej antologii wynika z umieszczenia krwi w centrum uwagi i zindywidualizowanego programu realizowanego przez artystki komiksowe, takie jak Beata Sosnowska, Natalia Kulka, Maria Kadyszewska, Anna Krztoń, Olga Wróbel, Aga Gójska, Zavka, Marta Zabłocka oraz Katarzyna Kowalczyk. Przeprowadzony tu dyskurs genderowy przełamuje tradycyjne, patriarchalne schematy i subtelnie ujawnia kulturowe uwarunkowania związane z kategoriami takimi jak płeć, klasa i gatunek.
Dzięki swojej kontrowersyjnej koncepcji i bogactwu znaczeń, "Krew" stanowi swoistą polską odpowiedź na współczesne, feministyczne i genderowe komiksy, w tym dzieła Liv Strömquist. Podobnie jak one, ma szansę stać się istotnym wydarzeniem na rynku komiksowym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Antologia "Krew" eksploruje różnorodność znaczeń przypisywanych krwi, zaczynając od jej mitycznego aspektu, jak magiczna moc krwi menstruacyjnej, przez symbolikę dziedziczenia oraz nieuchronność genealogii, a kończąc na jej powiązaniach z zemstą, przemocą i fizycznym cierpieniem. Książka bada estetyczne warstwy sztuki, nie ograniczając się jedynie do komiksu. Zawiera odniesienia do drzeworytowych pre-komiksów takich artystów jak Frans Masereel oraz Lynd Ward, łącząc delikatność graficznych portretów z oszczędną kreską w stylu cartoonowym, fotomontażem i psychodelicznymi inspiracjami science fiction.
Wyjątkowość tej antologii wynika z umieszczenia krwi w centrum uwagi i zindywidualizowanego programu realizowanego przez artystki komiksowe, takie jak Beata Sosnowska, Natalia Kulka, Maria Kadyszewska, Anna Krztoń, Olga Wróbel, Aga Gójska, Zavka, Marta Zabłocka oraz Katarzyna Kowalczyk. Przeprowadzony tu dyskurs genderowy przełamuje tradycyjne, patriarchalne schematy i subtelnie ujawnia kulturowe uwarunkowania związane z kategoriami takimi jak płeć, klasa i gatunek.
Dzięki swojej kontrowersyjnej koncepcji i bogactwu znaczeń, "Krew" stanowi swoistą polską odpowiedź na współczesne, feministyczne i genderowe komiksy, w tym dzieła Liv Strömquist. Podobnie jak one, ma szansę stać się istotnym wydarzeniem na rynku komiksowym.
