Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kiedy rano otwieram oczy, widzę film. Eksperyment
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Otwierając oczy o poranku, przenosimy się do świata utraconego i fascynującego, który jest przedmiotem książki "Kiedy rano otwieram oczy, widzę film". Publikacja ta czerpie inspirację z pionierskiej wystawy z 2008 roku zorganizowanej przez Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Stanowi ona wyjątkową podróż do Jugosławii, państwa, które choć już nie istnieje, stworzyło jeden z najważniejszych mitów radykalnej sztuki w Europie Środkowo-Wschodniej. Autorka przedstawia tu związki, jakie łączyły amatorskie kino, które dzięki państwowemu wsparciu rozkwitło w Socjalistycznej Federacyjnej Republice Jugosławii, z innymi dziedzinami sztuk wizualnych.
Umiejscowiona na przecięciu sztuki modernistycznej i strategii postkonceptualnych oraz postminimalistycznych, książka pokazuje unikalne zjawiska artystyczne, które mogły powstać tylko w atmosferze ówczesnej Jugosławii. To czas, kiedy zderzenie kapitalizmu Zachodu z komunizmem Wschodu umożliwiło pojawienie się oryginalnych i niepowtarzalnych trendów artystycznych. Autorka opisuje tu artystyczny ferment lat 60. i 70., wprowadzając czytelników w świat niezwykłych postaci takich jak Goran Trbuljak, Tomislav Gotovac, Sanja Iveković, Dalibor Martinis oraz Marina Abramović.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Otwierając oczy o poranku, przenosimy się do świata utraconego i fascynującego, który jest przedmiotem książki "Kiedy rano otwieram oczy, widzę film". Publikacja ta czerpie inspirację z pionierskiej wystawy z 2008 roku zorganizowanej przez Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Stanowi ona wyjątkową podróż do Jugosławii, państwa, które choć już nie istnieje, stworzyło jeden z najważniejszych mitów radykalnej sztuki w Europie Środkowo-Wschodniej. Autorka przedstawia tu związki, jakie łączyły amatorskie kino, które dzięki państwowemu wsparciu rozkwitło w Socjalistycznej Federacyjnej Republice Jugosławii, z innymi dziedzinami sztuk wizualnych.
Umiejscowiona na przecięciu sztuki modernistycznej i strategii postkonceptualnych oraz postminimalistycznych, książka pokazuje unikalne zjawiska artystyczne, które mogły powstać tylko w atmosferze ówczesnej Jugosławii. To czas, kiedy zderzenie kapitalizmu Zachodu z komunizmem Wschodu umożliwiło pojawienie się oryginalnych i niepowtarzalnych trendów artystycznych. Autorka opisuje tu artystyczny ferment lat 60. i 70., wprowadzając czytelników w świat niezwykłych postaci takich jak Goran Trbuljak, Tomislav Gotovac, Sanja Iveković, Dalibor Martinis oraz Marina Abramović.
