Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja przedstawia dokładną analizę pierwszego ogólnopolskiego programu śniadaniowego "Kawa czy herbata?", który był emitowany na kanale TVP1 w latach 1992-2013. Trwający dwadzieścia jeden lat program funkcjonował w okresie istotnych przemian w polskich mediach i telewizji.
Format śniadaniowy zyskał popularność w Polsce, co potwierdzają zarówno wysokie wskaźniki oglądalności, jak i obecność porannego pasma w każdej z głównych stacji telewizyjnych, a także w regionalnych, w tym TVP Katowice.
Rozprawa jest podzielona na dwie główne części, które zawierają szczegółowe rozdziały. W części teoretycznej omówiono stan badań w dziedzinie medioznawstwa, a także metody takie jak analiza dyskursu oraz koncepcje językowego, medialnego i dyskursywnego obrazu świata. Część analityczna skupia się na materiałach audiowizualnych z programu "Kawa czy herbata?", które zostały przeanalizowane pod kątem czterech aspektów wzorca gatunkowego według koncepcji Marii Wojtak: strukturalnego, pragmatycznego, stylistycznego i poznawczego.
W aspekcie strukturalnym analizie poddano budowę programu oraz jego segmentów. Część pragmatyczna omawia rolę prezenterów oraz sceny, jaką jest studio. Stylistycznie przyjrzenia wymaga indywidualny styl prowadzących, a aspekt poznawczy ukazuje medialny obraz świata zarysowany przez program.
Praca wpisuje się w nurt badań lingwistyki dyskursu i mediolingwistyki, oferując cenny wkład w zrozumienie fenomenu mediów śniadaniowych w Polsce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja przedstawia dokładną analizę pierwszego ogólnopolskiego programu śniadaniowego "Kawa czy herbata?", który był emitowany na kanale TVP1 w latach 1992-2013. Trwający dwadzieścia jeden lat program funkcjonował w okresie istotnych przemian w polskich mediach i telewizji.
Format śniadaniowy zyskał popularność w Polsce, co potwierdzają zarówno wysokie wskaźniki oglądalności, jak i obecność porannego pasma w każdej z głównych stacji telewizyjnych, a także w regionalnych, w tym TVP Katowice.
Rozprawa jest podzielona na dwie główne części, które zawierają szczegółowe rozdziały. W części teoretycznej omówiono stan badań w dziedzinie medioznawstwa, a także metody takie jak analiza dyskursu oraz koncepcje językowego, medialnego i dyskursywnego obrazu świata. Część analityczna skupia się na materiałach audiowizualnych z programu "Kawa czy herbata?", które zostały przeanalizowane pod kątem czterech aspektów wzorca gatunkowego według koncepcji Marii Wojtak: strukturalnego, pragmatycznego, stylistycznego i poznawczego.
W aspekcie strukturalnym analizie poddano budowę programu oraz jego segmentów. Część pragmatyczna omawia rolę prezenterów oraz sceny, jaką jest studio. Stylistycznie przyjrzenia wymaga indywidualny styl prowadzących, a aspekt poznawczy ukazuje medialny obraz świata zarysowany przez program.
Praca wpisuje się w nurt badań lingwistyki dyskursu i mediolingwistyki, oferując cenny wkład w zrozumienie fenomenu mediów śniadaniowych w Polsce.
