Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Karty ćwiczeń. Przyimki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbiór o nazwie "PRZYIMKI" z serii "Karty ćwiczeń" został skonstruowany z myślą o osobach mających trudności w komunikacji werbalnej. Szczególnie przydatny jest dla dzieci z autyzmem, zespołem Downa, zespołem Aspergera, alalią, afazją, niską sprawnością intelektualną, mózgowym porażeniem, opóźnionym rozwojem mowy oraz centralnymi zaburzeniami słuchu. Dzięki temu zestawowi dzieci uczą się nie tylko poprawnego użycia przyimków, ale także odmiany wyrazów, w tym nauki odpowiednich końcówek.
Zestaw został zaprojektowany z myślą o angażowaniu dzieci za pomocą "ruchomych" elementów obrazkowych, które trzeba umieścić w odpowiednich miejscach na kartach. Terapeuta może, na przykład, powiedzieć: „Kosz znajduje się obok ławki – znajdź to miejsce!” i dziecko musi umieścić obrazek w odpowiedniej lokalizacji na karcie. Oprócz dopasowywania elementów obrazkowych dostępne są też karty z napisami, gdzie dziecko nakleja etykiety z odpowiednimi opisami, na przykład „KOSZ ŁAWKI”.
Zestaw „PRZYIMKI” jest użyteczny nie tylko w pracy z dziećmi, ale także w gabinetach neurologopedycznych, gdzie pomaga w terapii dorosłych cierpiących na afazję. Zestaw obejmuje 20 kart tekturowych formatu A4 z ilustracjami, 44 plakietki oraz 60 etykietek.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbiór o nazwie "PRZYIMKI" z serii "Karty ćwiczeń" został skonstruowany z myślą o osobach mających trudności w komunikacji werbalnej. Szczególnie przydatny jest dla dzieci z autyzmem, zespołem Downa, zespołem Aspergera, alalią, afazją, niską sprawnością intelektualną, mózgowym porażeniem, opóźnionym rozwojem mowy oraz centralnymi zaburzeniami słuchu. Dzięki temu zestawowi dzieci uczą się nie tylko poprawnego użycia przyimków, ale także odmiany wyrazów, w tym nauki odpowiednich końcówek.
Zestaw został zaprojektowany z myślą o angażowaniu dzieci za pomocą "ruchomych" elementów obrazkowych, które trzeba umieścić w odpowiednich miejscach na kartach. Terapeuta może, na przykład, powiedzieć: „Kosz znajduje się obok ławki – znajdź to miejsce!” i dziecko musi umieścić obrazek w odpowiedniej lokalizacji na karcie. Oprócz dopasowywania elementów obrazkowych dostępne są też karty z napisami, gdzie dziecko nakleja etykiety z odpowiednimi opisami, na przykład „KOSZ ŁAWKI”.
Zestaw „PRZYIMKI” jest użyteczny nie tylko w pracy z dziećmi, ale także w gabinetach neurologopedycznych, gdzie pomaga w terapii dorosłych cierpiących na afazję. Zestaw obejmuje 20 kart tekturowych formatu A4 z ilustracjami, 44 plakietki oraz 60 etykietek.
