Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Karty ćwiczeń. Przyimki
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zestaw zatytułowany "PRZYIMKI" z serii "Karty ćwiczeń" został stworzony z myślą o osobach, które zmagają się z trudnościami w komunikacji językowej. Jest on szczególnie przydatny dla dzieci z autyzmem, zespołem Downa, zespołem Aspergera, alalią, afazją, obniżoną sprawnością intelektualną, porażeniem mózgowym, opóźnionym rozwojem mowy oraz centralnymi zaburzeniami słuchu. Dzięki temu zestawowi dzieci uczą się wykorzystywania przyimków oraz przyswajają odmianę wyrazów, co obejmuje naukę końcówek.
Zestaw został zaprojektowany w taki sposób, aby zaangażować dzieci poprzez użycie "ruchomych" elementów obrazkowych, które wymagają umieszczenia na odpowiednich miejscach na kartach. Na przykład, terapeuta może powiedzieć: „Kosz stoi obok ławki – umieść go we właściwym miejscu!”, a zadaniem dziecka będzie odnalezienie właściwej lokalizacji na karcie. Oprócz samego dopasowywania obrazków, dostępne są również karty z napisami, gdzie dziecko przykleja etykietki z odpowiedziami, np. „KOSZ STOI – OBOK ŁAWKI”.
Zestaw „PRZYIMKI” znajduje zastosowanie nie tylko w pracy z dziećmi, ale również w gabinetach neurologopedycznych, gdzie może być używany w terapii dorosłych z afazją. W skład zestawu wchodzi 20 kart tekturowych formatu A4 z rysunkami, 44 plakietki oraz 60 etykietek.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zestaw zatytułowany "PRZYIMKI" z serii "Karty ćwiczeń" został stworzony z myślą o osobach, które zmagają się z trudnościami w komunikacji językowej. Jest on szczególnie przydatny dla dzieci z autyzmem, zespołem Downa, zespołem Aspergera, alalią, afazją, obniżoną sprawnością intelektualną, porażeniem mózgowym, opóźnionym rozwojem mowy oraz centralnymi zaburzeniami słuchu. Dzięki temu zestawowi dzieci uczą się wykorzystywania przyimków oraz przyswajają odmianę wyrazów, co obejmuje naukę końcówek.
Zestaw został zaprojektowany w taki sposób, aby zaangażować dzieci poprzez użycie "ruchomych" elementów obrazkowych, które wymagają umieszczenia na odpowiednich miejscach na kartach. Na przykład, terapeuta może powiedzieć: „Kosz stoi obok ławki – umieść go we właściwym miejscu!”, a zadaniem dziecka będzie odnalezienie właściwej lokalizacji na karcie. Oprócz samego dopasowywania obrazków, dostępne są również karty z napisami, gdzie dziecko przykleja etykietki z odpowiedziami, np. „KOSZ STOI – OBOK ŁAWKI”.
Zestaw „PRZYIMKI” znajduje zastosowanie nie tylko w pracy z dziećmi, ale również w gabinetach neurologopedycznych, gdzie może być używany w terapii dorosłych z afazją. W skład zestawu wchodzi 20 kart tekturowych formatu A4 z rysunkami, 44 plakietki oraz 60 etykietek.