Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jakość usług medycznych. Instrumenty i modele
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia ta zgłębia możliwości, jakie niesie za sobą wdrożenie oraz stosowanie specyficznych narzędzi i modeli zarządzania jakością w sektorze usług medycznych. Inspiracją do jej powstania były doświadczenia zdobyte w trakcie prac grupy roboczej działającej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego. Grupa ta opracowywała wieloletni program doskonalenia jakości dla jednostek prowadzących działalność leczniczą w ramach Regionalnego Programu Strategicznego "Zdrowie dla Pomorzan". Ponadto, autorzy byli zaangażowani w organizację oraz współprowadzenie serii seminariów i konferencji w Gdańsku, realizowanych w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), które promowały nowoczesne podejścia do zarządzania jakością w opiece zdrowotnej.
W książce przedstawiono takie tematy, jak kluczowa rola oraz znaczenie jakości i bezpieczeństwa w usługach medycznych. Omówiono różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym Total Quality Management (TQM), Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma. Zaprezentowano także narzędzia i metody zarządzania jakością, zarówno te ogólne, jak i specyficzne, takie jak metoda HFMEA czy MedCARVER+Shock. Dodatkowo zwrócono uwagę na kluczowe modele doskonałości oraz na znaczenie inicjatyw takich jak benchmarking, dobre praktyki czy samoocena. Ta monografia stanowi cenne źródło wiedzy dla wszystkich zainteresowanych nowoczesnym zarządzaniem jakością w sektorze medycznym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia ta zgłębia możliwości, jakie niesie za sobą wdrożenie oraz stosowanie specyficznych narzędzi i modeli zarządzania jakością w sektorze usług medycznych. Inspiracją do jej powstania były doświadczenia zdobyte w trakcie prac grupy roboczej działającej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego. Grupa ta opracowywała wieloletni program doskonalenia jakości dla jednostek prowadzących działalność leczniczą w ramach Regionalnego Programu Strategicznego "Zdrowie dla Pomorzan". Ponadto, autorzy byli zaangażowani w organizację oraz współprowadzenie serii seminariów i konferencji w Gdańsku, realizowanych w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), które promowały nowoczesne podejścia do zarządzania jakością w opiece zdrowotnej.
W książce przedstawiono takie tematy, jak kluczowa rola oraz znaczenie jakości i bezpieczeństwa w usługach medycznych. Omówiono różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym Total Quality Management (TQM), Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma. Zaprezentowano także narzędzia i metody zarządzania jakością, zarówno te ogólne, jak i specyficzne, takie jak metoda HFMEA czy MedCARVER+Shock. Dodatkowo zwrócono uwagę na kluczowe modele doskonałości oraz na znaczenie inicjatyw takich jak benchmarking, dobre praktyki czy samoocena. Ta monografia stanowi cenne źródło wiedzy dla wszystkich zainteresowanych nowoczesnym zarządzaniem jakością w sektorze medycznym.
