Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jakie to było słowo? Ćwiczenia logopedyczne dla dorosłych z afazją. Rzeczowniki. Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Jakie to było słowo...?" to seria ćwiczeń zaprojektowana z myślą o dorosłych, którzy po uszkodzeniu mózgu utracili swobodę w posługiwaniu się językiem. Druga część serii skupia się na rzeczownikach i zawiera różnorodne zadania, które pomagają w przywracaniu umiejętności językowych poprzez angażowanie znanych i codziennych słów.
Zawarte w książce ćwiczenia obejmują takie aktywności jak nazywanie obrazków, wybieranie słów o podobnym bądź przeciwnym znaczeniu, wyszukiwanie homonimów, a także przypisywanie słów do odpowiednich kategorii semantycznych. Dla urozmaicenia włączono również zadania takie jak tworzenie wyrazów z podanych liter czy wyszukiwanie rzeczowników na daną literę.
Publikacja ta stanowi cenne wsparcie logopedyczne w wielu placówkach: od gabinetów prywatnych, przez szpitale, aż po ośrodki rehabilitacyjne. Stanowi również wartościowy materiał dla indywidualnej pracy pacjentów w domu. Autorka wybrała do ćwiczeń te słowa, które są najczęściej używane w codziennych rozmowach, w tym nazwy obiektów domowych czy środków transportu. Celem takiego doboru jest umożliwienie częstych powtórzeń, co ułatwia zapamiętywanie i utrwalanie nowych umiejętności.
Ćwiczenia zostały ułożone według stopnia trudności, zaczynając od zadań najprostszych, jak nazywanie obrazków, a kończąc na bardziej zaawansowanych, gdzie wymagane jest układanie całych zdań. Ważne jest, by dostosować poziom trudności do indywidualnych potrzeb osoby uczącej się, ponieważ każdy pacjent ma inne możliwości i wyzwania komunikacyjne.
Osoby z afazją mogą korzystać z ćwiczeń samodzielnie lub przy wsparciu terapeuty czy członka rodziny, szczególnie jeśli mają trudności z czytaniem i pisaniem. Niektóre zadania mogą być także modyfikowane, aby były bardziej dostosowane do poziomu pacjenta, na przykład przez podanie pierwszej litery słowa.
Dzięki elastyczności i różnorodności zadań, publikacja ta jest cennym narzędziem do pracy nad poprawą umiejętności językowych, zarówno w warunkach profesjonalnych, jak i w domowym zaciszu.
Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zmudzińska"
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Jakie to było słowo...?" to seria ćwiczeń zaprojektowana z myślą o dorosłych, którzy po uszkodzeniu mózgu utracili swobodę w posługiwaniu się językiem. Druga część serii skupia się na rzeczownikach i zawiera różnorodne zadania, które pomagają w przywracaniu umiejętności językowych poprzez angażowanie znanych i codziennych słów.
Zawarte w książce ćwiczenia obejmują takie aktywności jak nazywanie obrazków, wybieranie słów o podobnym bądź przeciwnym znaczeniu, wyszukiwanie homonimów, a także przypisywanie słów do odpowiednich kategorii semantycznych. Dla urozmaicenia włączono również zadania takie jak tworzenie wyrazów z podanych liter czy wyszukiwanie rzeczowników na daną literę.
Publikacja ta stanowi cenne wsparcie logopedyczne w wielu placówkach: od gabinetów prywatnych, przez szpitale, aż po ośrodki rehabilitacyjne. Stanowi również wartościowy materiał dla indywidualnej pracy pacjentów w domu. Autorka wybrała do ćwiczeń te słowa, które są najczęściej używane w codziennych rozmowach, w tym nazwy obiektów domowych czy środków transportu. Celem takiego doboru jest umożliwienie częstych powtórzeń, co ułatwia zapamiętywanie i utrwalanie nowych umiejętności.
Ćwiczenia zostały ułożone według stopnia trudności, zaczynając od zadań najprostszych, jak nazywanie obrazków, a kończąc na bardziej zaawansowanych, gdzie wymagane jest układanie całych zdań. Ważne jest, by dostosować poziom trudności do indywidualnych potrzeb osoby uczącej się, ponieważ każdy pacjent ma inne możliwości i wyzwania komunikacyjne.
Osoby z afazją mogą korzystać z ćwiczeń samodzielnie lub przy wsparciu terapeuty czy członka rodziny, szczególnie jeśli mają trudności z czytaniem i pisaniem. Niektóre zadania mogą być także modyfikowane, aby były bardziej dostosowane do poziomu pacjenta, na przykład przez podanie pierwszej litery słowa.
Dzięki elastyczności i różnorodności zadań, publikacja ta jest cennym narzędziem do pracy nad poprawą umiejętności językowych, zarówno w warunkach profesjonalnych, jak i w domowym zaciszu.
Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zmudzińska"
