Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak zdobyć klientów w Internecie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Internet zrewolucjonizował świat biznesu w krótkim czasie, otwierając przed przedsiębiorstwami szeroki wachlarz możliwości. Niestety, wiele firm nadal nie wykorzystuje w pełni potencjału, jaki niesie ze sobą obecność w sieci. Zbyt często ograniczają się do tworzenia statycznych, mało atrakcyjnych witryn internetowych przy minimalnych kosztach, które nie są odpowiednio promowane. Książka ta stanowi przewodnik, jak efektywnie wykorzystać Internet do realizacji celów biznesowych, budując przekonujący wizerunek firmy oraz optymalizując wykorzystanie interaktywnych narzędzi, promocję strony WWW i wiele innych aspektów. Autorka ilustruje różnorodne możliwości poprzez liczne przykłady z praktyki, wspiera czytelników radami i wskazówkami zaczerpniętymi z rozmów z ekspertami, obejmując kluczowe obszary wykorzystania Internetu w firmie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Internet zrewolucjonizował świat biznesu w krótkim czasie, otwierając przed przedsiębiorstwami szeroki wachlarz możliwości. Niestety, wiele firm nadal nie wykorzystuje w pełni potencjału, jaki niesie ze sobą obecność w sieci. Zbyt często ograniczają się do tworzenia statycznych, mało atrakcyjnych witryn internetowych przy minimalnych kosztach, które nie są odpowiednio promowane. Książka ta stanowi przewodnik, jak efektywnie wykorzystać Internet do realizacji celów biznesowych, budując przekonujący wizerunek firmy oraz optymalizując wykorzystanie interaktywnych narzędzi, promocję strony WWW i wiele innych aspektów. Autorka ilustruje różnorodne możliwości poprzez liczne przykłady z praktyki, wspiera czytelników radami i wskazówkami zaczerpniętymi z rozmów z ekspertami, obejmując kluczowe obszary wykorzystania Internetu w firmie.
