Książka - Inbound marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Inbound marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Inbound marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W dzisiejszej erze cyfrowej zaangażowanie klientów wymaga strategii, która sprytnie łączy tradycyjne podejścia z nowoczesnymi technikami online. Przed rozpoczęciem działań upewnij się, że wybrałeś nazwę firmy z dostępną domeną internetową. Kolejnym krokiem powinna być budowa przejrzystej strony internetowej, która stanie się Twoją wizytówką w sieci. Zainicjuj obecność w mediach społecznościowych, tworząc konta na różnych platformach, a także uruchom firmowego bloga, który posłuży do dzielenia się wiedzą i budowania silnych więzi z klientami.

Analiza konkurencji może być nieocenionym źródłem informacji, które pomogą uniknąć ich błędów oraz skorzystać z ich sukcesów. Istotnym elementem strategii online jest wdrożenie oprogramowania do monitorowania statystyk strony, co umożliwi regularną analizę ruchu i efektywności działań marketingowych. Wspieranie osób promujących Twoją markę jest kluczowe dla nawiązywania trwałych relacji partnerskich.

Zamiast marnować środki na nieskuteczne reklamy, skup się na przyciąganiu klientów naprawdę zainteresowanych Twoją ofertą. Współcześni konsumenci są aktywni na platformach takich jak Facebook, Twitter czy YouTube, a także zdobywają wiedzę przez Google i wymieniają się opiniami na blogach. Zadbaj o to, aby Twoja obecność w mediach społecznościowych była atrakcyjna i łatwo dostępna.

Aby z powodzeniem dotrzeć do nowoczesnego konsumenta, konieczna jest rezygnacja ze starych metod i skoncentrowanie się na przyciąganiu klientów do siebie. Zmiany w marketingu są nieuniknione, dlatego warto je zaakceptować i przekształcić w swoją przewagę. Autorzy książki, twórcy HubSpot, oferują praktyczne narzędzia i strategie, które pomogą poprawić widoczność w wyszukiwarkach, stworzyć blog promujący Twoją firmę, zbudować sieci kontaktów w mediach społecznościowych oraz efektywnie analizować dokonania online.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

W dzisiejszej erze cyfrowej zaangażowanie klientów wymaga strategii, która sprytnie łączy tradycyjne podejścia z nowoczesnymi technikami online. Przed rozpoczęciem działań upewnij się, że wybrałeś nazwę firmy z dostępną domeną internetową. Kolejnym krokiem powinna być budowa przejrzystej strony internetowej, która stanie się Twoją wizytówką w sieci. Zainicjuj obecność w mediach społecznościowych, tworząc konta na różnych platformach, a także uruchom firmowego bloga, który posłuży do dzielenia się wiedzą i budowania silnych więzi z klientami.

Analiza konkurencji może być nieocenionym źródłem informacji, które pomogą uniknąć ich błędów oraz skorzystać z ich sukcesów. Istotnym elementem strategii online jest wdrożenie oprogramowania do monitorowania statystyk strony, co umożliwi regularną analizę ruchu i efektywności działań marketingowych. Wspieranie osób promujących Twoją markę jest kluczowe dla nawiązywania trwałych relacji partnerskich.

Zamiast marnować środki na nieskuteczne reklamy, skup się na przyciąganiu klientów naprawdę zainteresowanych Twoją ofertą. Współcześni konsumenci są aktywni na platformach takich jak Facebook, Twitter czy YouTube, a także zdobywają wiedzę przez Google i wymieniają się opiniami na blogach. Zadbaj o to, aby Twoja obecność w mediach społecznościowych była atrakcyjna i łatwo dostępna.

Aby z powodzeniem dotrzeć do nowoczesnego konsumenta, konieczna jest rezygnacja ze starych metod i skoncentrowanie się na przyciąganiu klientów do siebie. Zmiany w marketingu są nieuniknione, dlatego warto je zaakceptować i przekształcić w swoją przewagę. Autorzy książki, twórcy HubSpot, oferują praktyczne narzędzia i strategie, które pomogą poprawić widoczność w wyszukiwarkach, stworzyć blog promujący Twoją firmę, zbudować sieci kontaktów w mediach społecznościowych oraz efektywnie analizować dokonania online.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 7.28 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 312
Rok wydania: 2011
Rozmiar: 150 × 210 mm
ID: 9788324631865
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info