Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ideologie w słowach i obrazach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Oblicza Komunikacji" to seria publikacji opracowywana przez Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego, skupiająca się na badaniu komunikacji społecznej. Celem tej serii jest tworzenie interdyscyplinarnych narzędzi analizy różnorodnych form i aspektów dyskursu. Poszczególne tomy są efektem współpracy i dyskusji pomiędzy ekspertami z różnych dziedzin oraz ośrodków naukowych. Zakres tematyczny serii obejmuje szeroko pojętą komunikację społeczną, a autorzy badają m.in. metodologie analiz komunikacji, procesy ideologizacji w języku oraz innych systemach semiotycznych, a także wpływ mediów na kulturę i rzeczywistość społeczną. Odkrywają również perswazyjne i manipulacyjne właściwości języka, tekstu i dyskursu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Oblicza Komunikacji" to seria publikacji opracowywana przez Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego, skupiająca się na badaniu komunikacji społecznej. Celem tej serii jest tworzenie interdyscyplinarnych narzędzi analizy różnorodnych form i aspektów dyskursu. Poszczególne tomy są efektem współpracy i dyskusji pomiędzy ekspertami z różnych dziedzin oraz ośrodków naukowych. Zakres tematyczny serii obejmuje szeroko pojętą komunikację społeczną, a autorzy badają m.in. metodologie analiz komunikacji, procesy ideologizacji w języku oraz innych systemach semiotycznych, a także wpływ mediów na kulturę i rzeczywistość społeczną. Odkrywają również perswazyjne i manipulacyjne właściwości języka, tekstu i dyskursu.
