Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
How can I help you? Hotelarstwo. Tom 6. Podręcznik. Język angielski zawodowy. Kwalifikacja T.11 i T.12. Technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niniejszy podręcznik jest dedykowany osobom uczącym się języka angielskiego w kontekście pracy jako technik hotelarstwa. Skupia się na rozwijaniu kluczowego słownictwa, które jest nieodzowne w branży turystyczno-hotelarskiej. Znajdziesz w nim nie tylko użyteczne zwroty i wyrażenia, ale także przykłady pism formalnych i nieformalnych, które przydadzą się w codziennych obowiązkach.
Podręcznik oferuje też szczegółowe wskazówki dotyczące skutecznej komunikacji, zarówno ustnej, jak i pisemnej, co jest niezwykle ważne przy obsłudze gości. W przystępny sposób wyjaśnia podstawowe zagadnienia gramatyczne, pomagając w poprawnym stosowaniu reguł językowych.
Nie zabraknie tutaj również sytuacyjnych prezentacji typowych dla pracowników branży hotelarskiej. Dodatkowo, materiał wzbogacono o teoretyczne informacje na temat funkcjonowania hoteli oraz profesjonalnej obsługi klienta, co zapewnia solidną podstawę do skutecznego działania w tym zawodzie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niniejszy podręcznik jest dedykowany osobom uczącym się języka angielskiego w kontekście pracy jako technik hotelarstwa. Skupia się na rozwijaniu kluczowego słownictwa, które jest nieodzowne w branży turystyczno-hotelarskiej. Znajdziesz w nim nie tylko użyteczne zwroty i wyrażenia, ale także przykłady pism formalnych i nieformalnych, które przydadzą się w codziennych obowiązkach.
Podręcznik oferuje też szczegółowe wskazówki dotyczące skutecznej komunikacji, zarówno ustnej, jak i pisemnej, co jest niezwykle ważne przy obsłudze gości. W przystępny sposób wyjaśnia podstawowe zagadnienia gramatyczne, pomagając w poprawnym stosowaniu reguł językowych.
Nie zabraknie tutaj również sytuacyjnych prezentacji typowych dla pracowników branży hotelarskiej. Dodatkowo, materiał wzbogacono o teoretyczne informacje na temat funkcjonowania hoteli oraz profesjonalnej obsługi klienta, co zapewnia solidną podstawę do skutecznego działania w tym zawodzie.
