Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Grzegorzewski. Wrażliwość. Wyobraźnia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bogactwo tematów omawianych w tej książce jest naprawdę zaskakujące. Choć liczba przedstawień może wydawać się ograniczona, to różnorodność pytań, które stawiają sobie autorzy, robi wrażenie. Utwory Jerzego Grzegorzewskiego inspirują autorów do głębokich rozważań, często wybiegających daleko poza kontekst teatralny, prowadząc do analizy zjawisk z innych obszarów. Teatr Grzegorzewskiego badany jest przez pryzmat fascynacji twórczością Artauda, Becketta, teatrem muzycznym, a także filozofią Kierkegaarda, antropologią Lévi-Straussa czy teorią teatralną Lehmanna. Autorzy nie boją się również włączać osobistych zainteresowań, nawet jeśli balansują one na granicy ryzyka.
Dzieło Grzegorzewskiego pozostaje niezwykle żywotne i mimo upływu czasu nie przestaje inspirować. Jest to wyjątkowo ważne, zwłaszcza teraz, gdy współczesny teatr skupia się na obecnych problemach społecznych i politycznych, co jest oczywiście bardzo wartościowe. Spektakle Grzegorzewskiego oferują jednak unikalny punkt odniesienia w tej sferze. Refleksja nad nimi, również wśród młodszych badaczy, nie tylko utrwala obecność specyficznej formuły teatralnej w kulturze, ale przede wszystkim pozwala na konfrontację własnej wrażliwości z prowokacyjnymi tematami, jakie niesie ze sobą to niezwykłe dzieło.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Bogactwo tematów omawianych w tej książce jest naprawdę zaskakujące. Choć liczba przedstawień może wydawać się ograniczona, to różnorodność pytań, które stawiają sobie autorzy, robi wrażenie. Utwory Jerzego Grzegorzewskiego inspirują autorów do głębokich rozważań, często wybiegających daleko poza kontekst teatralny, prowadząc do analizy zjawisk z innych obszarów. Teatr Grzegorzewskiego badany jest przez pryzmat fascynacji twórczością Artauda, Becketta, teatrem muzycznym, a także filozofią Kierkegaarda, antropologią Lévi-Straussa czy teorią teatralną Lehmanna. Autorzy nie boją się również włączać osobistych zainteresowań, nawet jeśli balansują one na granicy ryzyka.
Dzieło Grzegorzewskiego pozostaje niezwykle żywotne i mimo upływu czasu nie przestaje inspirować. Jest to wyjątkowo ważne, zwłaszcza teraz, gdy współczesny teatr skupia się na obecnych problemach społecznych i politycznych, co jest oczywiście bardzo wartościowe. Spektakle Grzegorzewskiego oferują jednak unikalny punkt odniesienia w tej sferze. Refleksja nad nimi, również wśród młodszych badaczy, nie tylko utrwala obecność specyficznej formuły teatralnej w kulturze, ale przede wszystkim pozwala na konfrontację własnej wrażliwości z prowokacyjnymi tematami, jakie niesie ze sobą to niezwykłe dzieło.
