Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gilgotki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Mateusz Zeniuk zaprasza czytelników do literackiej przygody, w której splatają się słowna finezja, elegancki styl i spora dawka humoru. Jego prace to harmonijne połączenie trzech gatunków, co wynika z niepowtarzalnego podejścia do języka oraz starannie zaplanowanej struktury tekstu. Pierwsza część książki, zatytułowana „Gilgotki”, to humorystyczne arcydzieło przedstawiające losy rodziny hrabiego Monteki. Dramatyczna część składa się z czterech jednoaktowych sztuk, które ukazują postacie zmagające się z wyzwaniami codzienności. Postacie te, poprzez kontrasty, zilustrowane są tak, że czasami łączą, a innym razem dzielą, co podkreśla złożoność społeczną oraz różnorodność poglądów. Ostatni segment, miniatury, swoją formą odnosi się do „Gilgotek” i stanowi refleksję nad całością utworu, podczas gdy ich alfabetyczne rozmieszczenie dodaje dziełu strukturalnej finezji. Książka jest objęta patronatem Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku oraz portalu Granice.pl.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Mateusz Zeniuk zaprasza czytelników do literackiej przygody, w której splatają się słowna finezja, elegancki styl i spora dawka humoru. Jego prace to harmonijne połączenie trzech gatunków, co wynika z niepowtarzalnego podejścia do języka oraz starannie zaplanowanej struktury tekstu. Pierwsza część książki, zatytułowana „Gilgotki”, to humorystyczne arcydzieło przedstawiające losy rodziny hrabiego Monteki. Dramatyczna część składa się z czterech jednoaktowych sztuk, które ukazują postacie zmagające się z wyzwaniami codzienności. Postacie te, poprzez kontrasty, zilustrowane są tak, że czasami łączą, a innym razem dzielą, co podkreśla złożoność społeczną oraz różnorodność poglądów. Ostatni segment, miniatury, swoją formą odnosi się do „Gilgotek” i stanowi refleksję nad całością utworu, podczas gdy ich alfabetyczne rozmieszczenie dodaje dziełu strukturalnej finezji. Książka jest objęta patronatem Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku oraz portalu Granice.pl.
