Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Flauta
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W typologii Milana Kundery bohater stworzony przez Adama Pluszkę to „dziwkarz epicki”, poszukiwacz nieznanego, pogrążający się w obcych przestrzeniach. Ta pozbawiona tragizmu podróż nie nosi znamion wielkich uczuć ani namiętności zbieracza przygód, ani szaleństwa erotomana. Postać ta płynie z nurtem wydarzeń, jakby na boku, sprawdzając: czy potrafi jeszcze coś od siebie dać, czy może przyjąć coś z zewnątrz? Stale stara się wydobyć choćby odrobinę ciepła ze świata, ale robi to z coraz mniejszą wiarą.
„Flauta” można określić jako współczesny, filozoficzny katalog obcych łóżek. Bohater jest osobą z emocjonalnym zranieniem, rodzajem giełdowego analityka uczuć, który nie angażuje się w pełni w swoje poczynania. Obserwuje chłodno, kalkulując prawdopodobieństwo sukcesów miłosnych. Mimo zmęczenia tą pustą pogonią, nie wie, czym ją zastąpić. Wciąż jednak tlą się w nim resztki nadziei, orzeźwiającej jak kwaśne jabłko, na zbudowanie czegoś „wspólnie”, na pełną komunikację i jednolity rytm.
Adam Pluszka, urodzony w 1976 roku, to poeta, prozaik i krytyk literacki oraz filmowy. Jest autorem kilku tomików poezji, takich jak „z prawa z lewa”, „Zwroty”, „Trip”, „French Love”, a także prozy „Łapu Capu”, „Norweski dziennik malarza” i „Flauta”. Jego twórczość była publikowana w periodykach takich jak „Kresy”, „Opcje”, „FA-art”, „Twórczość”, „Tygodnik Powszechny” oraz „Studium”. W 2003 roku otrzymał nominację do nagrody „Paszport Polityki”.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W typologii Milana Kundery bohater stworzony przez Adama Pluszkę to „dziwkarz epicki”, poszukiwacz nieznanego, pogrążający się w obcych przestrzeniach. Ta pozbawiona tragizmu podróż nie nosi znamion wielkich uczuć ani namiętności zbieracza przygód, ani szaleństwa erotomana. Postać ta płynie z nurtem wydarzeń, jakby na boku, sprawdzając: czy potrafi jeszcze coś od siebie dać, czy może przyjąć coś z zewnątrz? Stale stara się wydobyć choćby odrobinę ciepła ze świata, ale robi to z coraz mniejszą wiarą.
„Flauta” można określić jako współczesny, filozoficzny katalog obcych łóżek. Bohater jest osobą z emocjonalnym zranieniem, rodzajem giełdowego analityka uczuć, który nie angażuje się w pełni w swoje poczynania. Obserwuje chłodno, kalkulując prawdopodobieństwo sukcesów miłosnych. Mimo zmęczenia tą pustą pogonią, nie wie, czym ją zastąpić. Wciąż jednak tlą się w nim resztki nadziei, orzeźwiającej jak kwaśne jabłko, na zbudowanie czegoś „wspólnie”, na pełną komunikację i jednolity rytm.
Adam Pluszka, urodzony w 1976 roku, to poeta, prozaik i krytyk literacki oraz filmowy. Jest autorem kilku tomików poezji, takich jak „z prawa z lewa”, „Zwroty”, „Trip”, „French Love”, a także prozy „Łapu Capu”, „Norweski dziennik malarza” i „Flauta”. Jego twórczość była publikowana w periodykach takich jak „Kresy”, „Opcje”, „FA-art”, „Twórczość”, „Tygodnik Powszechny” oraz „Studium”. W 2003 roku otrzymał nominację do nagrody „Paszport Polityki”.
