Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Etyka. Chcemy być lepsi
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest idealnym źródłem inspiracji dla nauczycieli klas I-III, którzy pragną wzbogacić swoje lekcje o nowatorskie i interesujące metody nauczania. Składa się z dwóch części, z których każda skupia się na innych aspektach edukacji etycznej. Pierwsza część koncentruje się na programie nauczania etyki i obejmuje szerokie spektrum zagadnień takich jak główne założenia programu, rozwój moralny dzieci w wieku wczesnoszkolnym oraz literackie źródła, które zostały zaadaptowane do programu. W tej części czytelnik znajdzie także szczegółowe cele edukacyjne, treści nauczania oraz przewidywane efekty trzyletniego cyklu edukacyjnego, jak również przykładowe tematy do realizacji, metodyczne komentarze oraz procedury pozwalające na skuteczne osiąganie celów i systemy oceniania.
Druga część publikacji zawiera wybór tekstów dedykowanych nauczaniu etyki oraz kilkadziesiąt gotowych scenariuszy lekcji, które mogą być bezpośrednio zastosowane w szkołach podstawowych. Wartość książki podnoszą również liczne przykłady zastosowania tekstów z różnych podręczników oraz sugestie dotyczące dodatkowych lektur, które mogą być wykorzystane do wzbogacenia procesu dydaktycznego. Dzięki tej książce nauczyciele mogą wprowadzić do swoich zajęć nowe, angażujące elementy, które nie tylko uatrakcyjnią lekcje, ale także pogłębią wiedzę uczniów na temat etyki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest idealnym źródłem inspiracji dla nauczycieli klas I-III, którzy pragną wzbogacić swoje lekcje o nowatorskie i interesujące metody nauczania. Składa się z dwóch części, z których każda skupia się na innych aspektach edukacji etycznej. Pierwsza część koncentruje się na programie nauczania etyki i obejmuje szerokie spektrum zagadnień takich jak główne założenia programu, rozwój moralny dzieci w wieku wczesnoszkolnym oraz literackie źródła, które zostały zaadaptowane do programu. W tej części czytelnik znajdzie także szczegółowe cele edukacyjne, treści nauczania oraz przewidywane efekty trzyletniego cyklu edukacyjnego, jak również przykładowe tematy do realizacji, metodyczne komentarze oraz procedury pozwalające na skuteczne osiąganie celów i systemy oceniania.
Druga część publikacji zawiera wybór tekstów dedykowanych nauczaniu etyki oraz kilkadziesiąt gotowych scenariuszy lekcji, które mogą być bezpośrednio zastosowane w szkołach podstawowych. Wartość książki podnoszą również liczne przykłady zastosowania tekstów z różnych podręczników oraz sugestie dotyczące dodatkowych lektur, które mogą być wykorzystane do wzbogacenia procesu dydaktycznego. Dzięki tej książce nauczyciele mogą wprowadzić do swoich zajęć nowe, angażujące elementy, które nie tylko uatrakcyjnią lekcje, ale także pogłębią wiedzę uczniów na temat etyki.
