Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekonomii doświadczeń
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kontynuując zainicjowane wcześniej tematy, najnowsza książka rozwija i pogłębia dyskusję rozpoczętą w monografii *Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań* wydanej przez Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne w Warszawie w 2022 roku. Autorka stawia sobie za cel przeprowadzenie czytelników przez zawiłości związane z doświadczeniami pracowników, zwracając uwagę na tzw. "pain points" i "love points", czyli kluczowe momenty w ich zawodowej podróży. Podejście to, znane jako employee journey, proponuje zerwanie z tradycyjnym, liniowym podejściem do procesów kadrowych. Transformacja ta jest nieunikniona w kontekście rosnącego znaczenia ekonomii doświadczeń oraz dynamicznych zmian pokoleniowych, które wpływają na rynek pracy.
Z perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi, nowa optyka wymusza na pracodawcach, pragnących zwiększyć zaangażowanie i lojalność pracowników, inwestowanie w ich codzienne doświadczenia, zwłaszcza w erze pracy zdalnej i hybrydowej. Autorka twierdzi, że połączenie kontekstów społeczno-ekonomicznych z nowoczesnymi technologiami ICT, które pozwalają na personalizację i ułatwienie działań wzmacniających pracownika, otwiera ekscytujący rozdział w zarządzaniu zasobami ludzkimi – tzw. zarządzanie doświadczeniem pracownika (employee experience management).
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kontynuując zainicjowane wcześniej tematy, najnowsza książka rozwija i pogłębia dyskusję rozpoczętą w monografii *Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań* wydanej przez Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne w Warszawie w 2022 roku. Autorka stawia sobie za cel przeprowadzenie czytelników przez zawiłości związane z doświadczeniami pracowników, zwracając uwagę na tzw. "pain points" i "love points", czyli kluczowe momenty w ich zawodowej podróży. Podejście to, znane jako employee journey, proponuje zerwanie z tradycyjnym, liniowym podejściem do procesów kadrowych. Transformacja ta jest nieunikniona w kontekście rosnącego znaczenia ekonomii doświadczeń oraz dynamicznych zmian pokoleniowych, które wpływają na rynek pracy.
Z perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi, nowa optyka wymusza na pracodawcach, pragnących zwiększyć zaangażowanie i lojalność pracowników, inwestowanie w ich codzienne doświadczenia, zwłaszcza w erze pracy zdalnej i hybrydowej. Autorka twierdzi, że połączenie kontekstów społeczno-ekonomicznych z nowoczesnymi technologiami ICT, które pozwalają na personalizację i ułatwienie działań wzmacniających pracownika, otwiera ekscytujący rozdział w zarządzaniu zasobami ludzkimi – tzw. zarządzanie doświadczeniem pracownika (employee experience management).
