Książka - Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekonomii doświadczeń

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekonomii doświadczeń

Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekonomii doświadczeń

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Kontynuując zainicjowane wcześniej tematy, najnowsza książka rozwija i pogłębia dyskusję rozpoczętą w monografii *Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań* wydanej przez Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne w Warszawie w 2022 roku. Autorka stawia sobie za cel przeprowadzenie czytelników przez zawiłości związane z doświadczeniami pracowników, zwracając uwagę na tzw. "pain points" i "love points", czyli kluczowe momenty w ich zawodowej podróży. Podejście to, znane jako employee journey, proponuje zerwanie z tradycyjnym, liniowym podejściem do procesów kadrowych. Transformacja ta jest nieunikniona w kontekście rosnącego znaczenia ekonomii doświadczeń oraz dynamicznych zmian pokoleniowych, które wpływają na rynek pracy.

Z perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi, nowa optyka wymusza na pracodawcach, pragnących zwiększyć zaangażowanie i lojalność pracowników, inwestowanie w ich codzienne doświadczenia, zwłaszcza w erze pracy zdalnej i hybrydowej. Autorka twierdzi, że połączenie kontekstów społeczno-ekonomicznych z nowoczesnymi technologiami ICT, które pozwalają na personalizację i ułatwienie działań wzmacniających pracownika, otwiera ekscytujący rozdział w zarządzaniu zasobami ludzkimi – tzw. zarządzanie doświadczeniem pracownika (employee experience management).

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Kontynuując zainicjowane wcześniej tematy, najnowsza książka rozwija i pogłębia dyskusję rozpoczętą w monografii *Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań* wydanej przez Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne w Warszawie w 2022 roku. Autorka stawia sobie za cel przeprowadzenie czytelników przez zawiłości związane z doświadczeniami pracowników, zwracając uwagę na tzw. "pain points" i "love points", czyli kluczowe momenty w ich zawodowej podróży. Podejście to, znane jako employee journey, proponuje zerwanie z tradycyjnym, liniowym podejściem do procesów kadrowych. Transformacja ta jest nieunikniona w kontekście rosnącego znaczenia ekonomii doświadczeń oraz dynamicznych zmian pokoleniowych, które wpływają na rynek pracy.

Z perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi, nowa optyka wymusza na pracodawcach, pragnących zwiększyć zaangażowanie i lojalność pracowników, inwestowanie w ich codzienne doświadczenia, zwłaszcza w erze pracy zdalnej i hybrydowej. Autorka twierdzi, że połączenie kontekstów społeczno-ekonomicznych z nowoczesnymi technologiami ICT, które pozwalają na personalizację i ułatwienie działań wzmacniających pracownika, otwiera ekscytujący rozdział w zarządzaniu zasobami ludzkimi – tzw. zarządzanie doświadczeniem pracownika (employee experience management).

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 63.90 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 156
Rok wydania: 2024
Rozmiar: 160 × 235 mm
ID: 9788320826265
Autorzy:

Inne książki: Anna Lipka

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info