Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na progu cyfrowej ery pojawiło się istotne pojęcie — internet, którego narodziny miały miejsce w 1989 roku. Wówczas Tim Berners-Lee i Robert Cailliau zaprezentowali w CERN projekt globalnej sieci dokumentów hipertekstowych, którą znamy dziś jako World Wide Web. Początkowym celem było uproszczenie pracy w CERN, ale projekt ten szybko zyskał światowy zasięg. Do końca 1990 roku Berners-Lee opracował język HTML i uruchomił pierwszą stronę internetową. W 1993 roku wystartowała pionierska przeglądarka Mosaic, która była pierwszym graficznym narzędziem do przeglądania sieci. Polska nawiązała kontakt z tym nowym medium w 1991 roku, a już w 1992 roku polska firma dołączyła do internetowej społeczności. Nasz kraj wkrótce wzbogacił się o rodzime portale i serwisy, z Allegro.pl czy Onet.pl na czele, które współtworzą oblicze internetu Anno Domini 2012.
W książce przedstawiona jest ewolucja polskiego internetu poprzez piętnaście wywiadów z pionierami i twórcami serwisów, które dziś są częścią naszej codzienności. Takie marki jak Gadu-Gadu, Merlin.pl czy Money.pl stały się integralnymi elementami naszej kultury i wykazują, jak stopniowo zdobywały one popularność. Przybliżono tu historie ludzi takich jak Arkadiusz Osiak z Money.pl czy Arjan Bakker, założyciel Allegro.pl. Owe wywiady odsłaniają osobiste doświadczenia związane z budowaniem biznesu w sferze cyfrowej, ukazując zarówno sukcesy, jak i porażki.
Ta publikacja kryje w sobie bogaty zbiór przekazów od osób, które duchowo i finansowo zaufały rosnącemu potencjałowi internetu. Dzięki temu książka jest nie tylko cennym źródłem wiedzy historycznej, ale także inspiracją dla nowych generacji twórców w świecie wirtualnym. Tekst ten polecany jest nie tylko pasjonatom technologii, ale każdemu użytkownikowi internetu, oferując dogłębne spojrzenie na początki i dalszy rozwój e-biznesu w Polsce. Maciej Wielkopolan z Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego czy Piotr Pokrzywa z "Media i Marketing Polska" nie ukrywają uznania dla tej publikacji, której emocjonalna i poznawcza wartość przekonała ich do jej bezwarunkowego polecenia miłośnikom cyfrowych przestrzeni.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na progu cyfrowej ery pojawiło się istotne pojęcie — internet, którego narodziny miały miejsce w 1989 roku. Wówczas Tim Berners-Lee i Robert Cailliau zaprezentowali w CERN projekt globalnej sieci dokumentów hipertekstowych, którą znamy dziś jako World Wide Web. Początkowym celem było uproszczenie pracy w CERN, ale projekt ten szybko zyskał światowy zasięg. Do końca 1990 roku Berners-Lee opracował język HTML i uruchomił pierwszą stronę internetową. W 1993 roku wystartowała pionierska przeglądarka Mosaic, która była pierwszym graficznym narzędziem do przeglądania sieci. Polska nawiązała kontakt z tym nowym medium w 1991 roku, a już w 1992 roku polska firma dołączyła do internetowej społeczności. Nasz kraj wkrótce wzbogacił się o rodzime portale i serwisy, z Allegro.pl czy Onet.pl na czele, które współtworzą oblicze internetu Anno Domini 2012.
W książce przedstawiona jest ewolucja polskiego internetu poprzez piętnaście wywiadów z pionierami i twórcami serwisów, które dziś są częścią naszej codzienności. Takie marki jak Gadu-Gadu, Merlin.pl czy Money.pl stały się integralnymi elementami naszej kultury i wykazują, jak stopniowo zdobywały one popularność. Przybliżono tu historie ludzi takich jak Arkadiusz Osiak z Money.pl czy Arjan Bakker, założyciel Allegro.pl. Owe wywiady odsłaniają osobiste doświadczenia związane z budowaniem biznesu w sferze cyfrowej, ukazując zarówno sukcesy, jak i porażki.
Ta publikacja kryje w sobie bogaty zbiór przekazów od osób, które duchowo i finansowo zaufały rosnącemu potencjałowi internetu. Dzięki temu książka jest nie tylko cennym źródłem wiedzy historycznej, ale także inspiracją dla nowych generacji twórców w świecie wirtualnym. Tekst ten polecany jest nie tylko pasjonatom technologii, ale każdemu użytkownikowi internetu, oferując dogłębne spojrzenie na początki i dalszy rozwój e-biznesu w Polsce. Maciej Wielkopolan z Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego czy Piotr Pokrzywa z "Media i Marketing Polska" nie ukrywają uznania dla tej publikacji, której emocjonalna i poznawcza wartość przekonała ich do jej bezwarunkowego polecenia miłośnikom cyfrowych przestrzeni.
