Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
E-biznes. Relacje z klientem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dzisiaj mamy dla Ciebie coś naprawdę godnego uwagi. Chcemy zwrócić Twoją uwagę na nowo wydaną książkę autorstwa Patrycji Kierzkowskiej, zatytułowaną "E-biznes. Relacje z klientem".
Jest to wyjątkowa publikacja na rynku literatury biznesowej, która szczegółowo opisuje, jak w praktyce wygląda obsługa klienta oraz prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Wiele osób marzy o posiadaniu własnego sklepu online, ale niewielu wie, jak skutecznie nim zarządzać.
Książka oferuje mnóstwo praktycznych porad dotyczących obsługi klienta, tworzenia stron internetowych z myślą o użytkownikach oraz zwiększania liczby zamówień. Dowiesz się, jak za pomocą dobrze przygotowanego newslettera można znacznie zwiększyć sprzedaż. Czy to możliwe? Zdecydowanie tak! Patrycja Kierzkowska, od 2003 roku zajmująca się marketingiem i obsługą klienta w e-commerce, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w sposób przejrzysty i zrozumiały.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dzisiaj mamy dla Ciebie coś naprawdę godnego uwagi. Chcemy zwrócić Twoją uwagę na nowo wydaną książkę autorstwa Patrycji Kierzkowskiej, zatytułowaną "E-biznes. Relacje z klientem".
Jest to wyjątkowa publikacja na rynku literatury biznesowej, która szczegółowo opisuje, jak w praktyce wygląda obsługa klienta oraz prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Wiele osób marzy o posiadaniu własnego sklepu online, ale niewielu wie, jak skutecznie nim zarządzać.
Książka oferuje mnóstwo praktycznych porad dotyczących obsługi klienta, tworzenia stron internetowych z myślą o użytkownikach oraz zwiększania liczby zamówień. Dowiesz się, jak za pomocą dobrze przygotowanego newslettera można znacznie zwiększyć sprzedaż. Czy to możliwe? Zdecydowanie tak! Patrycja Kierzkowska, od 2003 roku zajmująca się marketingiem i obsługą klienta w e-commerce, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w sposób przejrzysty i zrozumiały.
