Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dziennik zajęć pedagoga specjalnego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Proponujemy na nowy rok wyjątkowy Dziennik zajęć pedagoga specjalnego, stworzony z myślą o specjalistach takich jak pedagodzy specjalni, psycholodzy, terapeuci Integracji Sensorycznej oraz rehabilitanci ruchowi.
Dziennik ten, w formacie A4, oferuje 160 stron pełnych przydatnych narzędzi. Znajdują się w nim między innymi: tygodniowy harmonogram zajęć, szczegółowy plan pracy oraz opis różnych działań podejmowanych w ramach współpracy z nauczycielami, wychowawcami, różnorodnymi specjalistami i rodzicami. Pomaga on również koordynować działania związane z zespołem terapeutycznym, w tym opracowanie i realizację indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Dziennik zawiera także rubryki dotyczące wsparcia nauczycieli i wychowawców, współdziałania z innymi instytucjami, a także sekcje przeznaczone na dokumentację, diagnozy, indywidualne programy terapii i ocenę postępów dzieci.
Całość została profesjonalnie zaprojektowana przez Panią Annę Franczyk, przy współpracy doradczej Pani Agnieszki Kucharskiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Proponujemy na nowy rok wyjątkowy Dziennik zajęć pedagoga specjalnego, stworzony z myślą o specjalistach takich jak pedagodzy specjalni, psycholodzy, terapeuci Integracji Sensorycznej oraz rehabilitanci ruchowi.
Dziennik ten, w formacie A4, oferuje 160 stron pełnych przydatnych narzędzi. Znajdują się w nim między innymi: tygodniowy harmonogram zajęć, szczegółowy plan pracy oraz opis różnych działań podejmowanych w ramach współpracy z nauczycielami, wychowawcami, różnorodnymi specjalistami i rodzicami. Pomaga on również koordynować działania związane z zespołem terapeutycznym, w tym opracowanie i realizację indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Dziennik zawiera także rubryki dotyczące wsparcia nauczycieli i wychowawców, współdziałania z innymi instytucjami, a także sekcje przeznaczone na dokumentację, diagnozy, indywidualne programy terapii i ocenę postępów dzieci.
Całość została profesjonalnie zaprojektowana przez Panią Annę Franczyk, przy współpracy doradczej Pani Agnieszki Kucharskiej.
