Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Droga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Droga Toyoty" to znakomity przewodnik po filozofii i systemie produkcji tej legendarnej firmy, teraz wzbogacony o najnowsze modele wspierające innowacyjność i jakość w firmach. Najnowsze wydanie wciąż kładzie nacisk na słynne 14 zasad zarządzania, które przyniosły książce uznanie, lecz dodaje również świeże studia przypadków z różnych sektorów, w tym produkcji i usług. Przedstawiony w nim zrewidowany model 4P oraz nowoczesne systemy lean korzystają z technologii, aby wspierać pracowników i procesy. Dzięki tej książce firmy mogą osiągnąć status światowej klasy innowatorów, zdobyć przewagę konkurencyjną i przekształcić się w stabilne, zyskowne organizacje.
Jeffery K. Liker, uznany ekspert w dziedzinie zarządzania, prezentuje przemyślany model rozwoju oparty na naukowym podejściu. Wyjaśnia, jak Toyota i inne wiodące firmy kształtują mentalność liderów i pracowników, skupiając się na obserwacji i eksperymentowaniu, zamiast na teoretycznych założeniach. Liker odkrywa, co kryje się za licznymi programami Lean Six Sigma, i pokazuje, jak harmonijnie połączyć doskonałość operacyjną z ogólną strategią biznesową. Książka pokazuje, jak budować kulturę nauki i środowisko akceptujące zmiany.
Drugie wydanie "Drogi Toyoty" pełne jest cennych informacji i przykładów, pozwalających na przyspieszenie procesów, zmniejszenie strat i poprawę jakości, a także na wypracowanie własnej ścieżki doskonalenia.
Jak podkreśla Scott Heydon, były wiceszef ds. globalnej strategii w Starbucks, zasady Toyoty są uniwersalne i mogą być wdrażane w każdej firmie, niezależnie od branży. W swoim komentarzu, John Shook, były menedżer Toyoty i dyrektor Lean Enterprise Institute, zaznacza, że nowe wydanie to lektura obowiązkowa dla każdego lidera pragnącego stworzyć wybitną organizację. Zaś Mike Rother, autor cieszących się popularnością książek "Toyota Kata" i "Toyota Kata Practice Guide", mówi o książce jako o okazji do obserwacji, jak Toyota rozwija naukowy sposób myślenia, co zaskoczy zarówno ciebie, jak i twój zespół.
Jeffrey K. Liker, emerytowany profesor Uniwersytetu Michigan i prezes Liker Lean Advisors, zdobył za swoje prace aż trzynaście nagród Shingo i jest cenionym członkiem branżowych stowarzyszeń.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Droga Toyoty" to znakomity przewodnik po filozofii i systemie produkcji tej legendarnej firmy, teraz wzbogacony o najnowsze modele wspierające innowacyjność i jakość w firmach. Najnowsze wydanie wciąż kładzie nacisk na słynne 14 zasad zarządzania, które przyniosły książce uznanie, lecz dodaje również świeże studia przypadków z różnych sektorów, w tym produkcji i usług. Przedstawiony w nim zrewidowany model 4P oraz nowoczesne systemy lean korzystają z technologii, aby wspierać pracowników i procesy. Dzięki tej książce firmy mogą osiągnąć status światowej klasy innowatorów, zdobyć przewagę konkurencyjną i przekształcić się w stabilne, zyskowne organizacje.
Jeffery K. Liker, uznany ekspert w dziedzinie zarządzania, prezentuje przemyślany model rozwoju oparty na naukowym podejściu. Wyjaśnia, jak Toyota i inne wiodące firmy kształtują mentalność liderów i pracowników, skupiając się na obserwacji i eksperymentowaniu, zamiast na teoretycznych założeniach. Liker odkrywa, co kryje się za licznymi programami Lean Six Sigma, i pokazuje, jak harmonijnie połączyć doskonałość operacyjną z ogólną strategią biznesową. Książka pokazuje, jak budować kulturę nauki i środowisko akceptujące zmiany.
Drugie wydanie "Drogi Toyoty" pełne jest cennych informacji i przykładów, pozwalających na przyspieszenie procesów, zmniejszenie strat i poprawę jakości, a także na wypracowanie własnej ścieżki doskonalenia.
Jak podkreśla Scott Heydon, były wiceszef ds. globalnej strategii w Starbucks, zasady Toyoty są uniwersalne i mogą być wdrażane w każdej firmie, niezależnie od branży. W swoim komentarzu, John Shook, były menedżer Toyoty i dyrektor Lean Enterprise Institute, zaznacza, że nowe wydanie to lektura obowiązkowa dla każdego lidera pragnącego stworzyć wybitną organizację. Zaś Mike Rother, autor cieszących się popularnością książek "Toyota Kata" i "Toyota Kata Practice Guide", mówi o książce jako o okazji do obserwacji, jak Toyota rozwija naukowy sposób myślenia, co zaskoczy zarówno ciebie, jak i twój zespół.
Jeffrey K. Liker, emerytowany profesor Uniwersytetu Michigan i prezes Liker Lean Advisors, zdobył za swoje prace aż trzynaście nagród Shingo i jest cenionym członkiem branżowych stowarzyszeń.
