Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Drama procesualna w pracy z dziećmi w przedszkolu i klasach 1-3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Drama procesualna to metoda, która z powodzeniem może być stosowana w różnych grupach wiekowych, ale jest szczególnie efektywna w pracy z dziećmi. Dzieci z łatwością utożsamiają się z postacią, ponieważ ich myślenie operuje na poziomie konkretów (Piaget & Inhelder, 1999), co oznacza, że nie są jeszcze zdolne do myślenia abstrakcyjnego. W dramie dzieci najpierw podejmują działania, a dopiero później następuje ich analiza. Kiedy dziecko zostaje obsadzone w roli, niemal natychmiast wciela się w fikcyjną postać, przyjmując jej sposób poruszania się i dźwięki jej towarzyszące. Całkowicie angażuje się w swoją rolę, a dopiero z czasem jest w stanie przeanalizować swoje działania, werbalizować przeżycia i budować pojęcia.
Książka dzieli się na dwie części. Pierwsza skupia się na teorii dramy procesualnej jako jednego z typów dramy. Opisuje dramę jako narzędzie edukacyjne, możliwości jej zastosowania oraz uwarunkowania, ze szczególnym uwzględnieniem elementów charakterystycznych dla dramy procesualnej. W tej części analizowane są również techniki ewaluacji oraz powiązania z tematyczną zabawą, jak również omówione są dramowe strategie specyficzne dla tej odmiany dramy. Druga część książki poświęcona jest praktycznemu zastosowaniu dramy procesualnej. Zawiera scenariusze zajęć oraz planer, który jest narzędziem umożliwiającym planowanie sesji dramowych.
Obie części książki tworzą spójną strukturę, w której scenariusze służą jako praktyczne odniesienie do aspektów teoretycznych omawianych w pierwszej części. Dzięki temu czytelnik może łatwo prześledzić, jak poszczególne elementy scenariuszy wpisują się w kontekst całej sesji dramowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Drama procesualna to metoda, która z powodzeniem może być stosowana w różnych grupach wiekowych, ale jest szczególnie efektywna w pracy z dziećmi. Dzieci z łatwością utożsamiają się z postacią, ponieważ ich myślenie operuje na poziomie konkretów (Piaget & Inhelder, 1999), co oznacza, że nie są jeszcze zdolne do myślenia abstrakcyjnego. W dramie dzieci najpierw podejmują działania, a dopiero później następuje ich analiza. Kiedy dziecko zostaje obsadzone w roli, niemal natychmiast wciela się w fikcyjną postać, przyjmując jej sposób poruszania się i dźwięki jej towarzyszące. Całkowicie angażuje się w swoją rolę, a dopiero z czasem jest w stanie przeanalizować swoje działania, werbalizować przeżycia i budować pojęcia.
Książka dzieli się na dwie części. Pierwsza skupia się na teorii dramy procesualnej jako jednego z typów dramy. Opisuje dramę jako narzędzie edukacyjne, możliwości jej zastosowania oraz uwarunkowania, ze szczególnym uwzględnieniem elementów charakterystycznych dla dramy procesualnej. W tej części analizowane są również techniki ewaluacji oraz powiązania z tematyczną zabawą, jak również omówione są dramowe strategie specyficzne dla tej odmiany dramy. Druga część książki poświęcona jest praktycznemu zastosowaniu dramy procesualnej. Zawiera scenariusze zajęć oraz planer, który jest narzędziem umożliwiającym planowanie sesji dramowych.
Obie części książki tworzą spójną strukturę, w której scenariusze służą jako praktyczne odniesienie do aspektów teoretycznych omawianych w pierwszej części. Dzięki temu czytelnik może łatwo prześledzić, jak poszczególne elementy scenariuszy wpisują się w kontekst całej sesji dramowej.
