Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dialektyka formy. Pełnometrażowe filmy fabularne..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia "Dialektyka formy" poświęcona jest analizie pełnometrażowych dzieł filmowych Jana Švankmajera, czeskiego artysty, którego twórczość jest rzadko omawiana w polskim i zagranicznym środowisku filmoznawczym. Autorka tej pracy uważnie bada relacje między filmami krótkometrażowymi a pełnometrażowymi Švankmajera, zwracając uwagę na podobieństwa i różnice oraz eksplorując korzyści i wyzwania związane z przejściem do dłuższej formy filmowej, które zdecydował się podjąć Surrealista w pewnym momencie swojej kariery. Ponadto, analiza koncentruje się na dialogu tematyczno-stylistycznym między tymi dwoma rodzajami filmów. Autorka argumentuje, że Švankmajer tworzy nowy, bogaty w intertekstualne odniesienia, całkowicie autorski typ pełnometrażowego filmu artystycznego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia "Dialektyka formy" poświęcona jest analizie pełnometrażowych dzieł filmowych Jana Švankmajera, czeskiego artysty, którego twórczość jest rzadko omawiana w polskim i zagranicznym środowisku filmoznawczym. Autorka tej pracy uważnie bada relacje między filmami krótkometrażowymi a pełnometrażowymi Švankmajera, zwracając uwagę na podobieństwa i różnice oraz eksplorując korzyści i wyzwania związane z przejściem do dłuższej formy filmowej, które zdecydował się podjąć Surrealista w pewnym momencie swojej kariery. Ponadto, analiza koncentruje się na dialogu tematyczno-stylistycznym między tymi dwoma rodzajami filmów. Autorka argumentuje, że Švankmajer tworzy nowy, bogaty w intertekstualne odniesienia, całkowicie autorski typ pełnometrażowego filmu artystycznego.
