Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczymy percepcję i pamięć.. cz.2 Słuch werbalny
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Program ćwiczeń służących poprawie percepcji i pamięci słuchowej został stworzony z myślą o dzieciach powyżej 2. roku życia, które mają trudności z mową, a także tych, u których istnieje ryzyko okołoporodowe związane z dysleksją. Ten program jest również przydatny do ogólnego wspierania rozwoju dziecka. Głównym celem przygotowania tego zestawu jest uporządkowanie dostępnych materiałów i ćwiczeń w taki sposób, aby były one przygotowane do zastosowania terapeutycznego, począwszy od najprostszych do bardziej zaawansowanych.
Percepcja słuchowa jest umiejętnością rozpoznawania, odróżniania i interpretacji bodźców dźwiękowych, odwołując się do wcześniejszych doświadczeń. W tym zakresie wyróżnia się zdolności do rozróżniania bodźców zarówno werbalnych, jak i niewerbalnych. Materiały zawarte w poradnikach zostały usystematyzowane zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Zawierają one przykładowe zestawy ćwiczeń, które mogą służyć za inspirację dla terapeutów. Prezentowane ćwiczenia nie ograniczają kreatywności prowadzącego, umożliwiając dalsze dostosowywanie programu do potrzeb dziecka.
Drugi zeszyt ćwiczeń skupia się na rozwijaniu słuchu werbalnego u starszych dzieci, które opanowały już podstawową świadomość fonetyczno-fonologiczną. Ćwiczenia te są bezpośrednio związane z mową i obejmują takie aspekty jak wyodrębnianie słów w zdaniach, a także sylab oraz głosek w słowach. Są one kluczowym etapem przygotowującym dzieci do nauki czytania i pisania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Program ćwiczeń służących poprawie percepcji i pamięci słuchowej został stworzony z myślą o dzieciach powyżej 2. roku życia, które mają trudności z mową, a także tych, u których istnieje ryzyko okołoporodowe związane z dysleksją. Ten program jest również przydatny do ogólnego wspierania rozwoju dziecka. Głównym celem przygotowania tego zestawu jest uporządkowanie dostępnych materiałów i ćwiczeń w taki sposób, aby były one przygotowane do zastosowania terapeutycznego, począwszy od najprostszych do bardziej zaawansowanych.
Percepcja słuchowa jest umiejętnością rozpoznawania, odróżniania i interpretacji bodźców dźwiękowych, odwołując się do wcześniejszych doświadczeń. W tym zakresie wyróżnia się zdolności do rozróżniania bodźców zarówno werbalnych, jak i niewerbalnych. Materiały zawarte w poradnikach zostały usystematyzowane zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Zawierają one przykładowe zestawy ćwiczeń, które mogą służyć za inspirację dla terapeutów. Prezentowane ćwiczenia nie ograniczają kreatywności prowadzącego, umożliwiając dalsze dostosowywanie programu do potrzeb dziecka.
Drugi zeszyt ćwiczeń skupia się na rozwijaniu słuchu werbalnego u starszych dzieci, które opanowały już podstawową świadomość fonetyczno-fonologiczną. Ćwiczenia te są bezpośrednio związane z mową i obejmują takie aspekty jak wyodrębnianie słów w zdaniach, a także sylab oraz głosek w słowach. Są one kluczowym etapem przygotowującym dzieci do nauki czytania i pisania.
