Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Copywriting internetowy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak stworzyć teksty, które potrafią skutecznie zachęcić do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to Twoja oferta wyróżnia się na tle konkurencji, nawet jeśli oferujesz ten sam produkt? Jakie techniki zastosować, by stymulować wyobraźnię odbiorcy, kreować w jego umyśle sugestywne obrazy i wzbudzać pragnienie posiadania Twojego produktu? Jak osiągnąć mistrzostwo w copywritingu? Ta książka dostarcza dokładnych odpowiedzi na często powtarzające się pytania dotyczące tworzenia perswazyjnych ofert. Autor dzieli się wiedzą zdobywaną przez lata podczas prowadzonych szkoleń oraz zajęć na studiach podyplomowych i MBA, a także analizując dyskusje na wielu internetowych forach. Wierzę, że poznanie tych szczegółów pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na kluczowe zagadnienia związane z copywritingiem! Maciej Dutko
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak stworzyć teksty, które potrafią skutecznie zachęcić do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to Twoja oferta wyróżnia się na tle konkurencji, nawet jeśli oferujesz ten sam produkt? Jakie techniki zastosować, by stymulować wyobraźnię odbiorcy, kreować w jego umyśle sugestywne obrazy i wzbudzać pragnienie posiadania Twojego produktu? Jak osiągnąć mistrzostwo w copywritingu? Ta książka dostarcza dokładnych odpowiedzi na często powtarzające się pytania dotyczące tworzenia perswazyjnych ofert. Autor dzieli się wiedzą zdobywaną przez lata podczas prowadzonych szkoleń oraz zajęć na studiach podyplomowych i MBA, a także analizując dyskusje na wielu internetowych forach. Wierzę, że poznanie tych szczegółów pomoże Ci znaleźć odpowiedzi na kluczowe zagadnienia związane z copywritingiem! Maciej Dutko
