Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Challenges of Foreign Language Instruction..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Praca ta jest zbiorem artykułów stworzonych głównie przez pracowników naukowo-dydaktycznych Instytutu Języka Angielskiego Uniwersytetu Śląskiego. Jej celem jest przedstawienie interesujących i innowacyjnych metod nauczania, które można zastosować w kształceniu języka obcego na zaawansowanym poziomie. Skierowana jest szczególnie do studentów filologii angielskiej, obejmując zagadnienia takie jak nauka wymowy, gramatyki oraz rozwijanie umiejętności komunikacyjnych. Ponadto, książka przedstawia metodykę prowadzenia zajęć niejęzykowych w języku angielskim, co jest szczególnie przydatne w kontekście kursów dotyczących wielojęzyczności. Czytelnik znajdzie tu również informacje dotyczące nauczania dodatkowych języków obcych, takich jak hiszpański czy chiński. Publikacja jest adresowana do doktorantów, młodych pracowników naukowych oraz nauczycieli akademickich poszukujących nowych podejść do nauczania na uniwersyteckim poziomie neofilologicznym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Praca ta jest zbiorem artykułów stworzonych głównie przez pracowników naukowo-dydaktycznych Instytutu Języka Angielskiego Uniwersytetu Śląskiego. Jej celem jest przedstawienie interesujących i innowacyjnych metod nauczania, które można zastosować w kształceniu języka obcego na zaawansowanym poziomie. Skierowana jest szczególnie do studentów filologii angielskiej, obejmując zagadnienia takie jak nauka wymowy, gramatyki oraz rozwijanie umiejętności komunikacyjnych. Ponadto, książka przedstawia metodykę prowadzenia zajęć niejęzykowych w języku angielskim, co jest szczególnie przydatne w kontekście kursów dotyczących wielojęzyczności. Czytelnik znajdzie tu również informacje dotyczące nauczania dodatkowych języków obcych, takich jak hiszpański czy chiński. Publikacja jest adresowana do doktorantów, młodych pracowników naukowych oraz nauczycieli akademickich poszukujących nowych podejść do nauczania na uniwersyteckim poziomie neofilologicznym.
