Książka - Brand sense - marka pięciu zmysłów

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Brand sense - marka pięciu zmysłów

Brand sense - marka pięciu zmysłów

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Tradycyjny marketing traci skuteczność, a książki na ten temat nie wzbudzają szerokiego zainteresowania. W firmach często spotykamy osoby, które uważają się za znawców w dziedzinie promocji. Konsumenci stają się coraz bardziej odporni na przekazy reklamowe, zarówno w telewizji, jak i w hipermarketach. Każdego roku na rynek wchodzi ogromna liczba nowych marek wymagających kreatywnego przedstawienia klientom. Specjaliści od promocji robią co w ich mocy, aby zwrócić uwagę kupujących, lecz niestety wiele marek traci swoją wyjątkowość przez brak wyróżniających cech – zarówno pod względem funkcji, jak i strategii komunikacji. Zazwyczaj marketing koncentruje się na wrażeniach wizualnych i dźwiękowych, poprzez monotonne powtarzanie treści. Niemniej jednak, ludzie reagują najintensywniej, gdy zmysły odbierają bodźce w pełnym zakresie. Badania pokazują, że aż 75% naszych emocji jest determinowanych przez zapachy, co sugeruje, jak ważne jest stosowanie wielozmysłowych strategii marketingowych.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

brak

nowa

1

92.76 zł

jak nowa

ok
Cena rynkowa: BRAK
  • niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
  • książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

brak

dobry

brak

widoczne ślady używania

Dostępna ilość 1

Uwaga została 1 szt.

Posiadamy 1 szt.

Dostępna ilość

49.00

92.76

Tradycyjny marketing traci skuteczność, a książki na ten temat nie wzbudzają szerokiego zainteresowania. W firmach często spotykamy osoby, które uważają się za znawców w dziedzinie promocji. Konsumenci stają się coraz bardziej odporni na przekazy reklamowe, zarówno w telewizji, jak i w hipermarketach. Każdego roku na rynek wchodzi ogromna liczba nowych marek wymagających kreatywnego przedstawienia klientom. Specjaliści od promocji robią co w ich mocy, aby zwrócić uwagę kupujących, lecz niestety wiele marek traci swoją wyjątkowość przez brak wyróżniających cech – zarówno pod względem funkcji, jak i strategii komunikacji. Zazwyczaj marketing koncentruje się na wrażeniach wizualnych i dźwiękowych, poprzez monotonne powtarzanie treści. Niemniej jednak, ludzie reagują najintensywniej, gdy zmysły odbierają bodźce w pełnym zakresie. Badania pokazują, że aż 75% naszych emocji jest determinowanych przez zapachy, co sugeruje, jak ważne jest stosowanie wielozmysłowych strategii marketingowych.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 92.76 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 288

Rok wydania: 2009

Rozmiar: 210 x 280 mm

ID: 9788324619245

Autorzy: Martin Lindstrom

Inne książki: Martin Lindstrom

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info