Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
BRAND SENSE MARKA PIĘCIU ZMYSŁÓW
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tradycyjny marketing traci skuteczność, a książki na ten temat nie wzbudzają szerokiego zainteresowania. W firmach często spotykamy osoby, które uważają się za znawców w dziedzinie promocji. Konsumenci stają się coraz bardziej odporni na przekazy reklamowe, zarówno w telewizji, jak i w hipermarketach. Każdego roku na rynek wchodzi ogromna liczba nowych marek wymagających kreatywnego przedstawienia klientom. Specjaliści od promocji robią co w ich mocy, aby zwrócić uwagę kupujących, lecz niestety wiele marek traci swoją wyjątkowość przez brak wyróżniających cech – zarówno pod względem funkcji, jak i strategii komunikacji. Zazwyczaj marketing koncentruje się na wrażeniach wizualnych i dźwiękowych, poprzez monotonne powtarzanie treści. Niemniej jednak, ludzie reagują najintensywniej, gdy zmysły odbierają bodźce w pełnym zakresie. Badania pokazują, że aż 75% naszych emocji jest determinowanych przez zapachy, co sugeruje, jak ważne jest stosowanie wielozmysłowych strategii marketingowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tradycyjny marketing traci skuteczność, a książki na ten temat nie wzbudzają szerokiego zainteresowania. W firmach często spotykamy osoby, które uważają się za znawców w dziedzinie promocji. Konsumenci stają się coraz bardziej odporni na przekazy reklamowe, zarówno w telewizji, jak i w hipermarketach. Każdego roku na rynek wchodzi ogromna liczba nowych marek wymagających kreatywnego przedstawienia klientom. Specjaliści od promocji robią co w ich mocy, aby zwrócić uwagę kupujących, lecz niestety wiele marek traci swoją wyjątkowość przez brak wyróżniających cech – zarówno pod względem funkcji, jak i strategii komunikacji. Zazwyczaj marketing koncentruje się na wrażeniach wizualnych i dźwiękowych, poprzez monotonne powtarzanie treści. Niemniej jednak, ludzie reagują najintensywniej, gdy zmysły odbierają bodźce w pełnym zakresie. Badania pokazują, że aż 75% naszych emocji jest determinowanych przez zapachy, co sugeruje, jak ważne jest stosowanie wielozmysłowych strategii marketingowych.
