Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Big data, nauka o danych i AI bez tajemnic. Podejmuj lepsze decyzje i rozwijaj swój biznes!
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Big data dokonuje rewolucji w świecie biznesu, odmieniając jego fundamenty. Wielu menedżerów boryka się z różnorodnością tych danych, które są nie tylko ogromne, ale także szybko przyrastające i często nie pasujące do standardowych form. Różnią się one znacząco od tradycyjnych danych, zarówno pod względem rozmiaru, jak i złożoności. Big data to nowe wyzwania, nowe możliwości, redefinicja konkurencji oraz zmiana sposobu postrzegania wartości pochodzącej z danych. W połączeniu z data science i uczeniem maszynowym otwiera drzwi do gruntownej przemiany ekosystemu biznesowego. Adaptacja do tej cyfrowej rewolucji jest kluczowa dla sukcesu.
Ta publikacja stanowi klarowne i zrozumiałe wprowadzenie do big data oraz data science. Dostarcza niezbędnej wiedzy, by zrozumieć, czy te technologie przyniosą spodziewane korzyści w stosunku do kosztów i nakładów koniecznych przy ich implementacji. Szczegółowo omówiono różne techniki, a także zasady budowania skutecznych strategii. Wyjaśniono, jakiego rodzaju zasoby i specjaliści są potrzebni do efektywnej transformacji w kierunku gromadzenia, analizowania i wykorzystywania danych oraz jakie zagrożenia mogą się z tym wiązać. Książka oferuje również praktyczne wskazówki i porady, które mogą okazać się nadzwyczaj cenne w procesie adaptacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Big data dokonuje rewolucji w świecie biznesu, odmieniając jego fundamenty. Wielu menedżerów boryka się z różnorodnością tych danych, które są nie tylko ogromne, ale także szybko przyrastające i często nie pasujące do standardowych form. Różnią się one znacząco od tradycyjnych danych, zarówno pod względem rozmiaru, jak i złożoności. Big data to nowe wyzwania, nowe możliwości, redefinicja konkurencji oraz zmiana sposobu postrzegania wartości pochodzącej z danych. W połączeniu z data science i uczeniem maszynowym otwiera drzwi do gruntownej przemiany ekosystemu biznesowego. Adaptacja do tej cyfrowej rewolucji jest kluczowa dla sukcesu.
Ta publikacja stanowi klarowne i zrozumiałe wprowadzenie do big data oraz data science. Dostarcza niezbędnej wiedzy, by zrozumieć, czy te technologie przyniosą spodziewane korzyści w stosunku do kosztów i nakładów koniecznych przy ich implementacji. Szczegółowo omówiono różne techniki, a także zasady budowania skutecznych strategii. Wyjaśniono, jakiego rodzaju zasoby i specjaliści są potrzebni do efektywnej transformacji w kierunku gromadzenia, analizowania i wykorzystywania danych oraz jakie zagrożenia mogą się z tym wiązać. Książka oferuje również praktyczne wskazówki i porady, które mogą okazać się nadzwyczaj cenne w procesie adaptacji.
