Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Biblioteka pana Lemoncella
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Biblioteka pana Lemoncella” to fascynująca pozycja dla młodych czytelników, która łączy elementy znane z „Charliego i fabryki czekolady” oraz „Nocy w muzeum”. Historia pełna jest humoru i niezwykłych postaci, które przyciągają uwagę od pierwszych stron.
Głównym bohaterem jest Kyle Keeley, wesoły chłopak z zamiłowaniem do gier. Choć uwielbia wszelkie gry planszowe i słowne, najbardziej pasjonują go gry wideo. Pewnego dnia dowiaduje się, że nową miejską bibliotekę projektuje jego idol, słynny twórca gier Luigi Lemoncello. Ku swojemu zaskoczeniu Kyle zyskuje niepowtarzalną okazję spędzenia nocy w tej bibliotece jako jeden z dwunastu dzieciaków zaproszonych przez pana Lemoncella.
Podczas nocnej przygody dzieci są rozbawiane przez Lemoncella serią zagadek i gier. Jednak gdy nadchodzi ranek, okazuje się, że wyjście z biblioteki jest zamknięte na klucz. Aby się wydostać, dzieci muszą rozwiązać skomplikowane zagadki i odnaleźć ukryte tropy, które doprowadzą ich do tajemnego wyjścia. Czy uda im się sprostać temu wyzwaniu i rozwiązać wszystkie łamigłówki? Ta książka to prawdziwa gratka dla miłośników przygód i tajemnic.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Biblioteka pana Lemoncella” to fascynująca pozycja dla młodych czytelników, która łączy elementy znane z „Charliego i fabryki czekolady” oraz „Nocy w muzeum”. Historia pełna jest humoru i niezwykłych postaci, które przyciągają uwagę od pierwszych stron.
Głównym bohaterem jest Kyle Keeley, wesoły chłopak z zamiłowaniem do gier. Choć uwielbia wszelkie gry planszowe i słowne, najbardziej pasjonują go gry wideo. Pewnego dnia dowiaduje się, że nową miejską bibliotekę projektuje jego idol, słynny twórca gier Luigi Lemoncello. Ku swojemu zaskoczeniu Kyle zyskuje niepowtarzalną okazję spędzenia nocy w tej bibliotece jako jeden z dwunastu dzieciaków zaproszonych przez pana Lemoncella.
Podczas nocnej przygody dzieci są rozbawiane przez Lemoncella serią zagadek i gier. Jednak gdy nadchodzi ranek, okazuje się, że wyjście z biblioteki jest zamknięte na klucz. Aby się wydostać, dzieci muszą rozwiązać skomplikowane zagadki i odnaleźć ukryte tropy, które doprowadzą ich do tajemnego wyjścia. Czy uda im się sprostać temu wyzwaniu i rozwiązać wszystkie łamigłówki? Ta książka to prawdziwa gratka dla miłośników przygód i tajemnic.
