Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
BBC w epoce cyfrowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka książki analizuje dynamicznie zmieniające się środowisko medialne oraz rolę mediów publicznych w tej nowej rzeczywistości, którą kształtują technologie komunikacyjne i informacyjne. Skupiając się na działalności brytyjskiego nadawcy publicznego, British Broadcasting Corporation (BBC), autorka wyjaśnia, dlaczego ta instytucja stanowi godny uwagi przypadek na polu mediów publicznych. BBC, nie emitując reklam i stosując formy nadawania typowe dla mediów publicznych, cieszy się nieprzerwaną popularnością zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i za granicą. Autorka identyfikuje kilka czynników, które przyczyniają się do sukcesu BBC: wieloletnie doświadczenie, niezawodne finansowanie z funduszy publicznych oraz staranne wdrażanie nowych rozwiązań organizacyjnych i programowych. Kluczem do tego jest jednak sposób realizacji strategii cyfrowej oraz misji BBC. Na końcu pracy, autorka stwierdza, że dzięki połączeniu tej strategii z rozwiązaniami organizacyjnymi i technicznymi wypracowanymi na przestrzeni wieku, a także dzięki innowacyjności i zasobom, BBC ma możliwość utrzymania swojego statusu wyjątkowego nadawcy publicznego oraz ustanowienia standardów dla innych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka książki analizuje dynamicznie zmieniające się środowisko medialne oraz rolę mediów publicznych w tej nowej rzeczywistości, którą kształtują technologie komunikacyjne i informacyjne. Skupiając się na działalności brytyjskiego nadawcy publicznego, British Broadcasting Corporation (BBC), autorka wyjaśnia, dlaczego ta instytucja stanowi godny uwagi przypadek na polu mediów publicznych. BBC, nie emitując reklam i stosując formy nadawania typowe dla mediów publicznych, cieszy się nieprzerwaną popularnością zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i za granicą. Autorka identyfikuje kilka czynników, które przyczyniają się do sukcesu BBC: wieloletnie doświadczenie, niezawodne finansowanie z funduszy publicznych oraz staranne wdrażanie nowych rozwiązań organizacyjnych i programowych. Kluczem do tego jest jednak sposób realizacji strategii cyfrowej oraz misji BBC. Na końcu pracy, autorka stwierdza, że dzięki połączeniu tej strategii z rozwiązaniami organizacyjnymi i technicznymi wypracowanymi na przestrzeni wieku, a także dzięki innowacyjności i zasobom, BBC ma możliwość utrzymania swojego statusu wyjątkowego nadawcy publicznego oraz ustanowienia standardów dla innych.
