Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Bawimy się w polski 1. Podręcznik + ćw. + klucz
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik do nauki języka polskiego jako obcego stanowi zestaw edukacyjny, który obejmuje podręcznik, zeszyt ćwiczeń oraz klucz do zadań wraz z komentarzem dydaktycznym. W najnowszym wydaniu materiały dźwiękowe, wcześniej dostępne na płytach CD, można znaleźć pod linkami umieszczonymi na stronie 4 zarówno w podręczniku, jak i w zeszycie ćwiczeń. Książka skierowana jest głównie do dzieci polonijnych w wieku od 8 do 12 lat, umożliwiając im przyswajanie polskiego słownictwa, zwrotów i form wypowiedzi. Dzieci, ucząc się wspólnie z bohaterami w ich wieku, poznają także polskie zwyczaje i tradycje w codziennych sytuacjach. Autorki, tworząc dialogi i ćwiczenia, postawiły na nowoczesne metody nauczania języka polskiego jako obcego, koncentrując się szczególnie na podejściu komunikacyjnym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik do nauki języka polskiego jako obcego stanowi zestaw edukacyjny, który obejmuje podręcznik, zeszyt ćwiczeń oraz klucz do zadań wraz z komentarzem dydaktycznym. W najnowszym wydaniu materiały dźwiękowe, wcześniej dostępne na płytach CD, można znaleźć pod linkami umieszczonymi na stronie 4 zarówno w podręczniku, jak i w zeszycie ćwiczeń. Książka skierowana jest głównie do dzieci polonijnych w wieku od 8 do 12 lat, umożliwiając im przyswajanie polskiego słownictwa, zwrotów i form wypowiedzi. Dzieci, ucząc się wspólnie z bohaterami w ich wieku, poznają także polskie zwyczaje i tradycje w codziennych sytuacjach. Autorki, tworząc dialogi i ćwiczenia, postawiły na nowoczesne metody nauczania języka polskiego jako obcego, koncentrując się szczególnie na podejściu komunikacyjnym.
