Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
User experience, często skracane do UX, to klucz do sukcesu aplikacji, które zdobywają sympatię użytkowników. To podejście wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej z projektowaniem. W celu precyzyjnego dopasowania projektów do potrzeb biznesowych, niezbędne jest przeprowadzenie szeroko zakrojonych badań. Choć badania te stanowią kluczowy element procesu projektowego, wymagają znajomości szerokiego zestawu narzędzi i metod. Oprócz technikaliów, istotna jest również wiedza z zakresu socjologii i psychologii, co sprawia, że badania UX uchodzą za dość złożone i nie zawsze zrozumiałe.
Książka ta, niezwykle przydatna w praktyce, pokazuje, że podejście do UX wcale nie musi być skomplikowane. Dowiesz się, jak skutecznie przygotować i przeprowadzić badania, stosując odpowiednie narzędzia. Publikacja podzielona jest na cztery części, które prowadzą czytelnika od wprowadzenia w tematykę badań UX, poprzez ich planowanie oraz przygotowanie, aż po samą facylitację i szczegółowe metody analizy oraz raportowania wyników. Autorzy dokładnie wskazują, jakie kroki są niezbędne, a czego należy unikać. Krótkie ćwiczenia na końcu rozdziałów pomogą w lepszym przyswojeniu omawianych treści.
W treści tej książki znajdziesz między innymi przegląd procesów przygotowawczych do badań UX, zasady zarządzania sesjami badawczymi oraz dobór odpowiednich technik. Poznasz techniki improwizacyjne przydatne podczas badań i nauczysz się współpracować z uczestnikami. Dodatkowo, dowiesz się, jak analizować zebrane dane i formułować wnioski.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
User experience, często skracane do UX, to klucz do sukcesu aplikacji, które zdobywają sympatię użytkowników. To podejście wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej z projektowaniem. W celu precyzyjnego dopasowania projektów do potrzeb biznesowych, niezbędne jest przeprowadzenie szeroko zakrojonych badań. Choć badania te stanowią kluczowy element procesu projektowego, wymagają znajomości szerokiego zestawu narzędzi i metod. Oprócz technikaliów, istotna jest również wiedza z zakresu socjologii i psychologii, co sprawia, że badania UX uchodzą za dość złożone i nie zawsze zrozumiałe.
Książka ta, niezwykle przydatna w praktyce, pokazuje, że podejście do UX wcale nie musi być skomplikowane. Dowiesz się, jak skutecznie przygotować i przeprowadzić badania, stosując odpowiednie narzędzia. Publikacja podzielona jest na cztery części, które prowadzą czytelnika od wprowadzenia w tematykę badań UX, poprzez ich planowanie oraz przygotowanie, aż po samą facylitację i szczegółowe metody analizy oraz raportowania wyników. Autorzy dokładnie wskazują, jakie kroki są niezbędne, a czego należy unikać. Krótkie ćwiczenia na końcu rozdziałów pomogą w lepszym przyswojeniu omawianych treści.
W treści tej książki znajdziesz między innymi przegląd procesów przygotowawczych do badań UX, zasady zarządzania sesjami badawczymi oraz dobór odpowiednich technik. Poznasz techniki improwizacyjne przydatne podczas badań i nauczysz się współpracować z uczestnikami. Dodatkowo, dowiesz się, jak analizować zebrane dane i formułować wnioski.
