Książka - Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów

Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

User experience, często skracane do UX, to klucz do sukcesu aplikacji, które zdobywają sympatię użytkowników. To podejście wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej z projektowaniem. W celu precyzyjnego dopasowania projektów do potrzeb biznesowych, niezbędne jest przeprowadzenie szeroko zakrojonych badań. Choć badania te stanowią kluczowy element procesu projektowego, wymagają znajomości szerokiego zestawu narzędzi i metod. Oprócz technikaliów, istotna jest również wiedza z zakresu socjologii i psychologii, co sprawia, że badania UX uchodzą za dość złożone i nie zawsze zrozumiałe.

Książka ta, niezwykle przydatna w praktyce, pokazuje, że podejście do UX wcale nie musi być skomplikowane. Dowiesz się, jak skutecznie przygotować i przeprowadzić badania, stosując odpowiednie narzędzia. Publikacja podzielona jest na cztery części, które prowadzą czytelnika od wprowadzenia w tematykę badań UX, poprzez ich planowanie oraz przygotowanie, aż po samą facylitację i szczegółowe metody analizy oraz raportowania wyników. Autorzy dokładnie wskazują, jakie kroki są niezbędne, a czego należy unikać. Krótkie ćwiczenia na końcu rozdziałów pomogą w lepszym przyswojeniu omawianych treści.

W treści tej książki znajdziesz między innymi przegląd procesów przygotowawczych do badań UX, zasady zarządzania sesjami badawczymi oraz dobór odpowiednich technik. Poznasz techniki improwizacyjne przydatne podczas badań i nauczysz się współpracować z uczestnikami. Dodatkowo, dowiesz się, jak analizować zebrane dane i formułować wnioski.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

User experience, często skracane do UX, to klucz do sukcesu aplikacji, które zdobywają sympatię użytkowników. To podejście wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej z projektowaniem. W celu precyzyjnego dopasowania projektów do potrzeb biznesowych, niezbędne jest przeprowadzenie szeroko zakrojonych badań. Choć badania te stanowią kluczowy element procesu projektowego, wymagają znajomości szerokiego zestawu narzędzi i metod. Oprócz technikaliów, istotna jest również wiedza z zakresu socjologii i psychologii, co sprawia, że badania UX uchodzą za dość złożone i nie zawsze zrozumiałe.

Książka ta, niezwykle przydatna w praktyce, pokazuje, że podejście do UX wcale nie musi być skomplikowane. Dowiesz się, jak skutecznie przygotować i przeprowadzić badania, stosując odpowiednie narzędzia. Publikacja podzielona jest na cztery części, które prowadzą czytelnika od wprowadzenia w tematykę badań UX, poprzez ich planowanie oraz przygotowanie, aż po samą facylitację i szczegółowe metody analizy oraz raportowania wyników. Autorzy dokładnie wskazują, jakie kroki są niezbędne, a czego należy unikać. Krótkie ćwiczenia na końcu rozdziałów pomogą w lepszym przyswojeniu omawianych treści.

W treści tej książki znajdziesz między innymi przegląd procesów przygotowawczych do badań UX, zasady zarządzania sesjami badawczymi oraz dobór odpowiednich technik. Poznasz techniki improwizacyjne przydatne podczas badań i nauczysz się współpracować z uczestnikami. Dodatkowo, dowiesz się, jak analizować zebrane dane i formułować wnioski.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 216
Rok wydania: 2018
Rozmiar: 170 × 240 mm
ID: 9788328340695
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info