Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ateizm, czyli wiara negatywna
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka podejmuje próbę oceny tradycyjnego przekonania ateistów, którzy od czasów oświecenia twierdzą, że ich argumenty za brakiem istnienia Boga są bardziej racjonalne i przekonywujące niż argumenty osób wierzących. Analizy zawarte w książce prowadzą do wniosków kwestionujących teza tego ateistycznego przekonania. Kluczowym punktem jest stwierdzenie, że najbardziej podstawowe założenie ateistów, dotyczące nieistnienia Boga, ma charakter specyficznego rodzaju antyreligijnej wiary, której racjonalność nie jest możliwa do niepodważalnego udowodnienia.
Z tej fundamentalnej postawy wynika cały ich antyreligijny światopogląd, który obejmuje materializm, negujący istnienie duchowości, naturalizm, odrzucający istnienie zjawisk nadprzyrodzonych, oraz immanentyzm, który tłumaczy wszystko wewnętrznymi aspektami świata. Te aspekty składają się na logiczną strukturę myślenia ateistycznego, oferując nowe spojrzenie na debatę między wiarą a racjonalnym sceptycyzmem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka podejmuje próbę oceny tradycyjnego przekonania ateistów, którzy od czasów oświecenia twierdzą, że ich argumenty za brakiem istnienia Boga są bardziej racjonalne i przekonywujące niż argumenty osób wierzących. Analizy zawarte w książce prowadzą do wniosków kwestionujących teza tego ateistycznego przekonania. Kluczowym punktem jest stwierdzenie, że najbardziej podstawowe założenie ateistów, dotyczące nieistnienia Boga, ma charakter specyficznego rodzaju antyreligijnej wiary, której racjonalność nie jest możliwa do niepodważalnego udowodnienia.
Z tej fundamentalnej postawy wynika cały ich antyreligijny światopogląd, który obejmuje materializm, negujący istnienie duchowości, naturalizm, odrzucający istnienie zjawisk nadprzyrodzonych, oraz immanentyzm, który tłumaczy wszystko wewnętrznymi aspektami świata. Te aspekty składają się na logiczną strukturę myślenia ateistycznego, oferując nowe spojrzenie na debatę między wiarą a racjonalnym sceptycyzmem.
