Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Żywienie i usługi gastronomiczne. Część 9. Obsługa klientów w branży gastronomicznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik „Żywienie i usługi gastronomiczne cz. XI. Obsługa klientów w branży gastronomicznej” stworzono z myślą o studentach technikum, którzy kształcą się w zawodzie technika żywienia i usług gastronomicznych, oznaczonego kodem 343404. Omawia on zagadnienia z zakresu kwalifikacji T.15 Organizacja żywienia i usług gastronomicznych oraz T.6 Sporządzanie potraw i napojów. Stworzony w zgodzie z aktualnym programem nauczania i Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 7 lutego 2012 roku, oferuje kompleksowe podejście do tematu profesjonalnej obsługi klienta w gastronomii. Podręcznik ma za zadanie nie tylko teoretycznie przygotować uczniów do wyzwań zawodowych, ale także praktycznie ukazać, jak wykorzystać zdobytą wiedzę w rzeczywistości. Wykorzystanie zdjęć, rysunków i tabel urozmaica materiał i ułatwia jego zrozumienie, a liczne przykłady ilustrują praktyczne zastosowanie omawianych kwestii. Ten podręcznik polecany jest nie tylko dla uczniów, ale także dla wszystkich pracujących w branży gastronomicznej, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik „Żywienie i usługi gastronomiczne cz. XI. Obsługa klientów w branży gastronomicznej” stworzono z myślą o studentach technikum, którzy kształcą się w zawodzie technika żywienia i usług gastronomicznych, oznaczonego kodem 343404. Omawia on zagadnienia z zakresu kwalifikacji T.15 Organizacja żywienia i usług gastronomicznych oraz T.6 Sporządzanie potraw i napojów. Stworzony w zgodzie z aktualnym programem nauczania i Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 7 lutego 2012 roku, oferuje kompleksowe podejście do tematu profesjonalnej obsługi klienta w gastronomii. Podręcznik ma za zadanie nie tylko teoretycznie przygotować uczniów do wyzwań zawodowych, ale także praktycznie ukazać, jak wykorzystać zdobytą wiedzę w rzeczywistości. Wykorzystanie zdjęć, rysunków i tabel urozmaica materiał i ułatwia jego zrozumienie, a liczne przykłady ilustrują praktyczne zastosowanie omawianych kwestii. Ten podręcznik polecany jest nie tylko dla uczniów, ale także dla wszystkich pracujących w branży gastronomicznej, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę.
