Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone” to przewodnik dedykowany osobom pragnącym zbudować silną i konkurencyjną markę na rynku. Autorzy dokładnie omawiają, w jaki sposób firmy mogą wypracować unikalną tożsamość, która pozwoli im wyróżnić się w tłumie. Rozszerzone wydanie zawiera aktualizacje na temat najnowszych trendów w marketingu oraz dodatkowe strategie, które pomagają przedsiębiorstwom odnosić sukcesy finansowe i zdobywać lojalność klientów. Ta lektura skierowana jest do wszystkich, którzy chcą wzmocnić swoją pozycję na rynku, uzyskując trwałą przewagę konkurencyjną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II poszerzone” to przewodnik dedykowany osobom pragnącym zbudować silną i konkurencyjną markę na rynku. Autorzy dokładnie omawiają, w jaki sposób firmy mogą wypracować unikalną tożsamość, która pozwoli im wyróżnić się w tłumie. Rozszerzone wydanie zawiera aktualizacje na temat najnowszych trendów w marketingu oraz dodatkowe strategie, które pomagają przedsiębiorstwom odnosić sukcesy finansowe i zdobywać lojalność klientów. Ta lektura skierowana jest do wszystkich, którzy chcą wzmocnić swoją pozycję na rynku, uzyskując trwałą przewagę konkurencyjną.
