Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Złodziej zaginionego obrazu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Komisarz Bernard Bastiani, decydując się na przeniesienie do malowniczej Riwiery Francuskiej, miał nadzieję na swoją wymarzoną spokojną służbę. Przewidywał, że z dala od zgiełku wymagającej pracy wreszcie będzie miał okazję poświęcić się rodzinie. W końcu czego można spodziewać się w sennym Księstwie Monako, pełnym znudzonych turystów i stałych bywalców kasyn? Może jedynie drobnych incydentów, takich jak niewielkie kradzieże, wybryki rozpieszczonych dzieci bogatych rodziców czy zaginięcie psa kapryśnej miliarderki. Jednak Bastiani szybko odkrywa, jak bardzo był w błędzie. Brutalne morderstwo popełnione na sławnym marszandzie Claudzie Massenie odsłania mroczne sekrety świata sztuki. W tle znajduje się także zawiść zdradzonej kobiety i niepohamowana obsesja wielu osób na punkcie obrazu Amadeo Modiglianiego, co tworzy prawdziwie wybuchową mieszankę.
W trakcie tego zawiłego śledztwa komisarz odkrywa luksusowy świat Monte Carlo, jak również tajemnice kryjące się w Szwajcarii i Paryżu, gdzie krąg podejrzanych nieustannie się rozszerza. Są wśród nich nie tylko handlarze sztuki i entuzjaści artystycznych dzieł, ale także wpływowi rosyjscy oligarchowie, przedstawiciele różnych szczebli państwowej hierarchii i płatni zabójcy działający na zlecenie zamożnych mocodawców. Bastiani, badając skomplikowaną sieć politycznych intryg i romansów związanych z podejrzanymi oraz potencjalnymi świadkami, sam wikła się w niespodziewany romans, który wprowadza dodatkowe komplikacje w jego życiu.
Czy zaginiony obraz zostanie odnaleziony? Jaką rolę w światku sztuki odegrali naziści podczas II wojny światowej? Czy pieniądze rzeczywiście otwierają wszystkie drzwi? Jak działają te tzw. raje podatkowe? W książce Massima Navy "Złodziej zaginionego obrazu" fikcja zręcznie łączy się z potencjalnie prawdziwymi faktami dziennikarskimi. Choć autor zadbał o to, by bohaterowie i wydarzenia były fikcyjne, a zbieżność nazwisk przypadkowa, czytelnik ma silne poczucie, że jest świadkiem zgrabnego połączenia kryminału z literaturą faktu, z historią sztuki jako tłem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Komisarz Bernard Bastiani, decydując się na przeniesienie do malowniczej Riwiery Francuskiej, miał nadzieję na swoją wymarzoną spokojną służbę. Przewidywał, że z dala od zgiełku wymagającej pracy wreszcie będzie miał okazję poświęcić się rodzinie. W końcu czego można spodziewać się w sennym Księstwie Monako, pełnym znudzonych turystów i stałych bywalców kasyn? Może jedynie drobnych incydentów, takich jak niewielkie kradzieże, wybryki rozpieszczonych dzieci bogatych rodziców czy zaginięcie psa kapryśnej miliarderki. Jednak Bastiani szybko odkrywa, jak bardzo był w błędzie. Brutalne morderstwo popełnione na sławnym marszandzie Claudzie Massenie odsłania mroczne sekrety świata sztuki. W tle znajduje się także zawiść zdradzonej kobiety i niepohamowana obsesja wielu osób na punkcie obrazu Amadeo Modiglianiego, co tworzy prawdziwie wybuchową mieszankę.
W trakcie tego zawiłego śledztwa komisarz odkrywa luksusowy świat Monte Carlo, jak również tajemnice kryjące się w Szwajcarii i Paryżu, gdzie krąg podejrzanych nieustannie się rozszerza. Są wśród nich nie tylko handlarze sztuki i entuzjaści artystycznych dzieł, ale także wpływowi rosyjscy oligarchowie, przedstawiciele różnych szczebli państwowej hierarchii i płatni zabójcy działający na zlecenie zamożnych mocodawców. Bastiani, badając skomplikowaną sieć politycznych intryg i romansów związanych z podejrzanymi oraz potencjalnymi świadkami, sam wikła się w niespodziewany romans, który wprowadza dodatkowe komplikacje w jego życiu.
Czy zaginiony obraz zostanie odnaleziony? Jaką rolę w światku sztuki odegrali naziści podczas II wojny światowej? Czy pieniądze rzeczywiście otwierają wszystkie drzwi? Jak działają te tzw. raje podatkowe? W książce Massima Navy "Złodziej zaginionego obrazu" fikcja zręcznie łączy się z potencjalnie prawdziwymi faktami dziennikarskimi. Choć autor zadbał o to, by bohaterowie i wydarzenia były fikcyjne, a zbieżność nazwisk przypadkowa, czytelnik ma silne poczucie, że jest świadkiem zgrabnego połączenia kryminału z literaturą faktu, z historią sztuki jako tłem.
