Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zarządzanie kreatywnymi pracownikami. Naucz się wykorzystywać ich talent
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zarządzanie kreatywnymi pracownikami to napisany z pasją polemiczny, lecz niezwykle praktyczny przewodnik, który wyjaśnia jak, gdzie i kiedy wydobyć to, co najlepsze z najcenniejszego z zasobów - z wyobraźni utalentowanych jednostek.
Niezwykły rozwój branż kreatywnych, takich jak film, gry wideo, branża muzyczna, radiowo-telewizyjna i reklamowa, zmusił kierownictwo do zmiany obszaru zainteresowań. Przeniesiono go z organizowania umiejętności i zasobów na obszar tajemniczej sztuki eksploracji wyobraźni. Przywódcy firm stają w obliczu wyzwania, jakim jest paradoks polegający na zarządzaniu tym wszystkim, co zarządzaniu się nie poddaje.
Gordon Torr czerpie z najnowszych odkryć w badaniach nad kreatywnością i własnych wieloletnich doświadczeń w branży kreatywnej. Wnikliwie analizuje zjawisko zinstytucjonalizowanej głupoty, która w dzisiejszych korporacjach dławi nowo powstające pomysły.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zarządzanie kreatywnymi pracownikami to napisany z pasją polemiczny, lecz niezwykle praktyczny przewodnik, który wyjaśnia jak, gdzie i kiedy wydobyć to, co najlepsze z najcenniejszego z zasobów - z wyobraźni utalentowanych jednostek.
Niezwykły rozwój branż kreatywnych, takich jak film, gry wideo, branża muzyczna, radiowo-telewizyjna i reklamowa, zmusił kierownictwo do zmiany obszaru zainteresowań. Przeniesiono go z organizowania umiejętności i zasobów na obszar tajemniczej sztuki eksploracji wyobraźni. Przywódcy firm stają w obliczu wyzwania, jakim jest paradoks polegający na zarządzaniu tym wszystkim, co zarządzaniu się nie poddaje.
Gordon Torr czerpie z najnowszych odkryć w badaniach nad kreatywnością i własnych wieloletnich doświadczeń w branży kreatywnej. Wnikliwie analizuje zjawisko zinstytucjonalizowanej głupoty, która w dzisiejszych korporacjach dławi nowo powstające pomysły.