Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zajęcia plastyczne w aktualizowaniu potencjalności twórczej dzieci
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta, będąca wynikiem pracy doktorskiej, przedstawia szczegółowy raport z działań badawczych i edukacyjno-artystycznych, które autorka przeprowadziła w jednej z podstawówek na Górnym Śląsku. Publikacja omawia kluczowe zagadnienia związane z twórczością i sztuką, kładąc szczególny nacisk na sztukę współczesną. Czytelnik znajdzie w niej opis programu nietypowych zajęć artystycznych, a także wyniki przeprowadzonych badań. Bazując na metodologii hybrydowej, badania te miały na celu zrozumienie, jak eksperymentalne warsztaty artystyczne wpływają na rozwój myślenia dywergencyjnego, wyobraźni oraz postaw twórczych u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Zajęcia plastyczne ukazano tutaj jako narzędzie odkrywania i rozwijania potencjału twórczego, ale również jako niezwykły sposób na eksperymentowanie, doświadczanie, jak i komunikację z samym sobą oraz otaczającym światem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta, będąca wynikiem pracy doktorskiej, przedstawia szczegółowy raport z działań badawczych i edukacyjno-artystycznych, które autorka przeprowadziła w jednej z podstawówek na Górnym Śląsku. Publikacja omawia kluczowe zagadnienia związane z twórczością i sztuką, kładąc szczególny nacisk na sztukę współczesną. Czytelnik znajdzie w niej opis programu nietypowych zajęć artystycznych, a także wyniki przeprowadzonych badań. Bazując na metodologii hybrydowej, badania te miały na celu zrozumienie, jak eksperymentalne warsztaty artystyczne wpływają na rozwój myślenia dywergencyjnego, wyobraźni oraz postaw twórczych u dzieci w młodszym wieku szkolnym. Zajęcia plastyczne ukazano tutaj jako narzędzie odkrywania i rozwijania potencjału twórczego, ale również jako niezwykły sposób na eksperymentowanie, doświadczanie, jak i komunikację z samym sobą oraz otaczającym światem.
