Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zadania i łamigłówki dla logicznie myślącej główki 6-8 lat wyd. 3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta seria książeczek skierowana jest do uczniów klas I-III, którzy pragną rozwijać swoje matematyczne zdolności oraz lubią wykonywać różnorodne ćwiczenia w formie zadań, zagadek i łamigłówek. Publikacje te doskonale sprawdzą się zarówno dla dzieci, które uwielbiają odkrywać nowe sposoby rozwiązywania problemów, jak i tych, które chcą podnosić swoje umiejętności liczenia.
Dzięki tej serii, młodzi czytelnicy będą mogli skutecznie utrwalać podstawowe pojęcia matematyczne, koncentrując się na doskonaleniu dodawania i odejmowania w obrębie liczb do 20. Książeczki te oferują także możliwość rozwijania spostrzegawczości, dokładności oraz zdolności logicznego myślenia, co przyczyni się do wszechstronnego rozwoju umiejętności matematycznych dziecka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta seria książeczek skierowana jest do uczniów klas I-III, którzy pragną rozwijać swoje matematyczne zdolności oraz lubią wykonywać różnorodne ćwiczenia w formie zadań, zagadek i łamigłówek. Publikacje te doskonale sprawdzą się zarówno dla dzieci, które uwielbiają odkrywać nowe sposoby rozwiązywania problemów, jak i tych, które chcą podnosić swoje umiejętności liczenia.
Dzięki tej serii, młodzi czytelnicy będą mogli skutecznie utrwalać podstawowe pojęcia matematyczne, koncentrując się na doskonaleniu dodawania i odejmowania w obrębie liczb do 20. Książeczki te oferują także możliwość rozwijania spostrzegawczości, dokładności oraz zdolności logicznego myślenia, co przyczyni się do wszechstronnego rozwoju umiejętności matematycznych dziecka.
