Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Okres kampanii wyborczych jest szczególnym momentem dla każdego systemu politycznego, a tym bardziej dla podmiotów politycznych w nich uczestniczących. Aktorzy polityczni - politycy oraz partie polityczne podczas kampanii wyborczych - wykorzystują niemalże wszystkie narzędzia marketingu politycznego i public relations, aby osiągnąć sukces wyborczy. Każda kampania ma swoją specyfikę, która rzutuje na przebieg rywalizacji. W zależności od uwarunkowań prawnych, politycznych, ekonomicznych czy społecznych organizacja kampanii wyborczych z upływem lat zmienia swój charakter. Za wzór do naśladowania wskazuje się często Stany Zjednoczone, gdzie wykorzystuje się nowe elementy i narzędzia marketingu wyborczego. Strategie i techniki marketingu wyborczego stosuje każdy kandydat i każda partia - mniej lub bardziej świadomie i z różnym efektem. Ale każda kampania wyborcza posiada własną logikę i dynamikę rozwoju, która warta jest jej zbadania. Celem publikacji jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i za granicą, ze szczególnym zwróceniem uwagi na elementy instytucjonalno-prawne kampanii, marketing wyborczy, media, a także systemy wyborcze i polityczne poszczególnych państw.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Okres kampanii wyborczych jest szczególnym momentem dla każdego systemu politycznego, a tym bardziej dla podmiotów politycznych w nich uczestniczących. Aktorzy polityczni - politycy oraz partie polityczne podczas kampanii wyborczych - wykorzystują niemalże wszystkie narzędzia marketingu politycznego i public relations, aby osiągnąć sukces wyborczy. Każda kampania ma swoją specyfikę, która rzutuje na przebieg rywalizacji. W zależności od uwarunkowań prawnych, politycznych, ekonomicznych czy społecznych organizacja kampanii wyborczych z upływem lat zmienia swój charakter. Za wzór do naśladowania wskazuje się często Stany Zjednoczone, gdzie wykorzystuje się nowe elementy i narzędzia marketingu wyborczego. Strategie i techniki marketingu wyborczego stosuje każdy kandydat i każda partia - mniej lub bardziej świadomie i z różnym efektem. Ale każda kampania wyborcza posiada własną logikę i dynamikę rozwoju, która warta jest jej zbadania. Celem publikacji jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i za granicą, ze szczególnym zwróceniem uwagi na elementy instytucjonalno-prawne kampanii, marketing wyborczy, media, a także systemy wyborcze i polityczne poszczególnych państw.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 37.92 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 252
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 17 x 24 mm
ID: 9788377843642
Wydawnictwo: UMCS, Wydawnictwo UMCS
Inne książki: Paweł Jakubowski
32.67 zł
jak nowa
-
32.67 zł
jak nowa
Taniej o 27.23 zł 59.90 zł
43.92 zł
dobry
-
51.64 zł
jak nowa
-
43.92 zł
dobry
Taniej o 6.03 zł 49.95 zł
5.81 zł
dobry
-
6.06 zł
jak nowa
-
5.81 zł
dobry
Taniej o 14.18 zł 19.99 zł
6.77 zł
dobry
-
6.77 zł
dobry
-
5.76 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 20.23 zł 27.00 zł
14.50 zł
dobry
-
14.07 zł
jak nowa
-
14.50 zł
dobry
Taniej o 15.40 zł 29.90 zł
83.40 zł
nowa
-
83.40 zł
nowa
23.52 zł
jak nowa
-
23.52 zł
jak nowa
Taniej o 26.38 zł 49.90 zł
Inne książki: Nauki polityczne
30.63 zł
jak nowa
-
30.63 zł
jak nowa
Taniej o 4.27 zł 34.90 zł
56.43 zł
jak nowa
-
56.43 zł
jak nowa
-
38.99 zł
dobry
Taniej o 33.47 zł 89.90 zł
30.78 zł
dobry
-
36.19 zł
jak nowa
-
30.78 zł
dobry
-
33.78 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 34.12 zł 64.90 zł
23.65 zł
jak nowa
-
23.65 zł
jak nowa
-
23.05 zł
dobry
Taniej o 22.25 zł 45.90 zł
7.39 zł
widoczne ślady używania
-
12.13 zł
jak nowa
-
7.39 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 27.60 zł 34.99 zł
11.63 zł
jak nowa
-
11.63 zł
jak nowa
Taniej o 14.27 zł 25.90 zł
28.64 zł
widoczne ślady używania
-
49.18 zł
jak nowa
-
28.64 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 16.26 zł 44.90 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew