Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kampanie wyborcze stanowią wyjątkowy czas dla systemów politycznych oraz uczestniczących w nich aktorów politycznych, takich jak politycy i partie polityczne. W trakcie kampanii wykorzystują oni szeroki wachlarz narzędzi marketingu politycznego oraz public relations, aby osiągnąć zamierzony sukces w wyborach. Każda kampania cechuje się swoistą specyfiką, która wpływa na sposób prowadzenia rywalizacji. Charakter kampanii ewoluuje wraz ze zmianami w uwarunkowaniach prawnych, politycznych, ekonomicznych oraz społecznych. Przykładem godnym naśladowania często są Stany Zjednoczone, które wprowadzają nowe elementy i techniki marketingu wyborczego. Strategie te są stosowane przez wszystkie partie i kandydatów, z różną świadomością i skutecznością. Istnieje jednak unikalna logika i dynamika każdej kampanii wyborczej, która zasługuje na dogłębną analizę. Publikacja ma na celu ukazanie specyfiki współczesnych kampanii wyborczych w Polsce oraz za granicą, ze szczególnym uwzględnieniem instytucjonalno-prawnych elementów kampanii, marketingu wyborczego, roli mediów, a także systemów wyborczych i politycznych w różnych krajach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kampanie wyborcze stanowią wyjątkowy czas dla systemów politycznych oraz uczestniczących w nich aktorów politycznych, takich jak politycy i partie polityczne. W trakcie kampanii wykorzystują oni szeroki wachlarz narzędzi marketingu politycznego oraz public relations, aby osiągnąć zamierzony sukces w wyborach. Każda kampania cechuje się swoistą specyfiką, która wpływa na sposób prowadzenia rywalizacji. Charakter kampanii ewoluuje wraz ze zmianami w uwarunkowaniach prawnych, politycznych, ekonomicznych oraz społecznych. Przykładem godnym naśladowania często są Stany Zjednoczone, które wprowadzają nowe elementy i techniki marketingu wyborczego. Strategie te są stosowane przez wszystkie partie i kandydatów, z różną świadomością i skutecznością. Istnieje jednak unikalna logika i dynamika każdej kampanii wyborczej, która zasługuje na dogłębną analizę. Publikacja ma na celu ukazanie specyfiki współczesnych kampanii wyborczych w Polsce oraz za granicą, ze szczególnym uwzględnieniem instytucjonalno-prawnych elementów kampanii, marketingu wyborczego, roli mediów, a także systemów wyborczych i politycznych w różnych krajach.
