Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
![Zdjecie ksiazki](/static/store/img/stateNew.jpg)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
Nowa
Książka nowa.![Zdjecie ksiazki](/static/store/img/stateLikeNew.jpg)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.![Zdjecie ksiazki](/static/store/img/stateGood.jpg)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.![Zdjecie ksiazki](/static/store/img/stateBattleScared.jpg)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
![condition](/static/store/img/condition-1.png)
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.![Wartości w muzyce T.5 Interpretacja w muzyce.. Wartości w muzyce T.5 Interpretacja w muzyce..](https://skupszop.pl/images/books/9788322622254.jpg)
Wartości w muzyce T.5 Interpretacja w muzyce..
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Celem niniejszego tomu jest ukazanie wieloaspektowego i złożonego problemu interpretacji w muzyce w jej współczesnym szerokim rozumieniu, tj. począwszy od koncepcji kompozytora, przez interpretatora muzyki, którym jest wykonawca (wykonawcy), aż po odbiorcę i krytyka muzycznego. Na treść publikacji złożyły się rozważania ujmujące interpretację w muzyce jako proces twórczy. Na niniejszy tom składa się prezentacja wyników badań nad wartościami w muzyce kształtowanymi przez twórczą interpretację w dyskursie muzykologicznym, teorii i historii muzyki oraz w aspekcie artystyczno-wykonawczym, pedagogicznym i psychologicznym. Publikacja składa się z trzech części: I część została zatytułowana: Rozprawy muzyczne. Interpretacja w sztuce muzycznej, II: Interpretacja muzyki w praktykach wykonawczych, III: Pedagogiczne i psychologiczne podstawy interpretacji artystycznej. Tom piąty wydawnictwa wielotomowego dopełnia myślenie o roli i funkcjach muzyki zaprezentowane w tomach wcześniejszych. Odbiorcami publikacji mogą być: nauczyciele akademiccy kierunków artystycznych i pedagogiczno-artystycznych, muzycy i dyrygenci, studenci, pracownicy instytucji oświatowych i kulturalno-oświatowych, działacze ruchu amatorskiego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Celem niniejszego tomu jest ukazanie wieloaspektowego i złożonego problemu interpretacji w muzyce w jej współczesnym szerokim rozumieniu, tj. począwszy od koncepcji kompozytora, przez interpretatora muzyki, którym jest wykonawca (wykonawcy), aż po odbiorcę i krytyka muzycznego. Na treść publikacji złożyły się rozważania ujmujące interpretację w muzyce jako proces twórczy. Na niniejszy tom składa się prezentacja wyników badań nad wartościami w muzyce kształtowanymi przez twórczą interpretację w dyskursie muzykologicznym, teorii i historii muzyki oraz w aspekcie artystyczno-wykonawczym, pedagogicznym i psychologicznym. Publikacja składa się z trzech części: I część została zatytułowana: Rozprawy muzyczne. Interpretacja w sztuce muzycznej, II: Interpretacja muzyki w praktykach wykonawczych, III: Pedagogiczne i psychologiczne podstawy interpretacji artystycznej. Tom piąty wydawnictwa wielotomowego dopełnia myślenie o roli i funkcjach muzyki zaprezentowane w tomach wcześniejszych. Odbiorcami publikacji mogą być: nauczyciele akademiccy kierunków artystycznych i pedagogiczno-artystycznych, muzycy i dyrygenci, studenci, pracownicy instytucji oświatowych i kulturalno-oświatowych, działacze ruchu amatorskiego.