Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wartki nurt mediów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Medialność stała się jedną z nierozerwalnych cech współczesnej codzienności. Zygmunt Bauman opisał ją jako „płynną nowoczesność”, co znakomicie oddaje dynamikę, jakiej podlega komunikacja społeczna oraz wykorzystywane do tego media. Pomimo że media jako technologie są namacalne, ich ewolucja sprawia, że trudno je jednoznacznie zdefiniować. Wiele z dzisiejszych wyzwań nie jest jednakże nowe, a starsze teorie wciąż mają swoje miejsce. Książka autora, socjologa i medioznawcy, który założył i kieruje Katedrą Komunikowania i Mediów Społecznych na Uniwersytecie Jagiellońskim, to wynik prawie czterech dekad badań nad komunikacją, począwszy od druku i prasy, przez radio i telewizję, aż po nowoczesne media i technologie.
W zbiorze esejów autor analizuje wielorakie aspekty obecnej mediamorfozy, dostosowując ich perspektywę do przyszłości mediów, w tym także dziennikarstwa. Każdy esej jest opatrzony post scriptum, które uwzględnia najnowsze spojrzenia na omawiane kwestie. Czytelnicy są także zachęcani do dopisywania aktualnych informacji. W nieustannie zmieniającym się świecie mediów napotykamy na nieprzewidziane zwroty akcji, stany stagnacji, a także znaczące przełomy. W tych płynnych czasach, to właśnie media charakteryzują się najwyższą zmiennością.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Medialność stała się jedną z nierozerwalnych cech współczesnej codzienności. Zygmunt Bauman opisał ją jako „płynną nowoczesność”, co znakomicie oddaje dynamikę, jakiej podlega komunikacja społeczna oraz wykorzystywane do tego media. Pomimo że media jako technologie są namacalne, ich ewolucja sprawia, że trudno je jednoznacznie zdefiniować. Wiele z dzisiejszych wyzwań nie jest jednakże nowe, a starsze teorie wciąż mają swoje miejsce. Książka autora, socjologa i medioznawcy, który założył i kieruje Katedrą Komunikowania i Mediów Społecznych na Uniwersytecie Jagiellońskim, to wynik prawie czterech dekad badań nad komunikacją, począwszy od druku i prasy, przez radio i telewizję, aż po nowoczesne media i technologie.
W zbiorze esejów autor analizuje wielorakie aspekty obecnej mediamorfozy, dostosowując ich perspektywę do przyszłości mediów, w tym także dziennikarstwa. Każdy esej jest opatrzony post scriptum, które uwzględnia najnowsze spojrzenia na omawiane kwestie. Czytelnicy są także zachęcani do dopisywania aktualnych informacji. W nieustannie zmieniającym się świecie mediów napotykamy na nieprzewidziane zwroty akcji, stany stagnacji, a także znaczące przełomy. W tych płynnych czasach, to właśnie media charakteryzują się najwyższą zmiennością.
