Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
W ogrodzie dźwięków języka polskiego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia różnorodne dźwięki języka polskiego, osadzone w szerokim kontekście lingwistycznym, obejmującym wszystko od sylab, poprzez słowa, zdania, aż po opowiadania, rymowanki, wiersze i wyliczanki. To bogate zestawienie jest wzbogacone o ilustracje do opisywania, zabawy oraz ćwiczenia, które rozwijają umiejętność swobodnego korzystania z języka polskiego. Życzymy, aby język giętki wyraził wszystko, co pomyśli głowa.
Podstawą proponowanych ćwiczeń dla dzieci z zaburzeniami artykulacyjnymi w tej publikacji jest nie tylko nauka rozpoznawania charakterystycznych cech dźwięków, lecz także, zgodnie z etapami rozwoju mowy i języka, tworzenie wyrazów, zdań oraz rozwiązywanie różnych zadań językowych poprzez literacki pomysł i zabawę. Ćwiczenia w książce są zorganizowane w kluczu: głoska/fonem-litera-wyraz-tekst. Ten klucz opiera się na psycholingwistycznych teoriach rozwoju językowego, które wskazują, że dziecko po opanowaniu języka mówionego przechodzi na wyższy poziom komunikacji. Zaczyna wtedy rozpoznawać litery jako graficzne znaki dźwięków, rozumie strukturę wyrazów i zdań, by ostatecznie tworzyć rozbudowane wypowiedzi i teksty o różnorodnych funkcjach.
Teoretyczna część książki podkreśla troskę autorki o to, by dzieci nie traciły radości płynącej z językowych zabaw. Każde z proponowanych ćwiczeń może stanowić punkt wyjścia do dalszych aktywności językowo-literackich, pozwalając na modyfikację materiału werbalnego i adaptację ćwiczenia do bardziej wymagającego słownictwa. Ćwiczenia te można wykonać w trakcie jednej godzinnej sesji terapeutycznej, warto też połączyć je z formami aktywności plastycznej i ruchowej dziecka, co wzmocni polisensoryczne podejście do nauki. Zawarte w książce ćwiczenia stanowią właściwie kompletny plan terapii logopedycznej, z gotowymi wzorcami zabaw i językowych ćwiczeń, co czyni tę publikację szczególnie wartościową.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia różnorodne dźwięki języka polskiego, osadzone w szerokim kontekście lingwistycznym, obejmującym wszystko od sylab, poprzez słowa, zdania, aż po opowiadania, rymowanki, wiersze i wyliczanki. To bogate zestawienie jest wzbogacone o ilustracje do opisywania, zabawy oraz ćwiczenia, które rozwijają umiejętność swobodnego korzystania z języka polskiego. Życzymy, aby język giętki wyraził wszystko, co pomyśli głowa.
Podstawą proponowanych ćwiczeń dla dzieci z zaburzeniami artykulacyjnymi w tej publikacji jest nie tylko nauka rozpoznawania charakterystycznych cech dźwięków, lecz także, zgodnie z etapami rozwoju mowy i języka, tworzenie wyrazów, zdań oraz rozwiązywanie różnych zadań językowych poprzez literacki pomysł i zabawę. Ćwiczenia w książce są zorganizowane w kluczu: głoska/fonem-litera-wyraz-tekst. Ten klucz opiera się na psycholingwistycznych teoriach rozwoju językowego, które wskazują, że dziecko po opanowaniu języka mówionego przechodzi na wyższy poziom komunikacji. Zaczyna wtedy rozpoznawać litery jako graficzne znaki dźwięków, rozumie strukturę wyrazów i zdań, by ostatecznie tworzyć rozbudowane wypowiedzi i teksty o różnorodnych funkcjach.
Teoretyczna część książki podkreśla troskę autorki o to, by dzieci nie traciły radości płynącej z językowych zabaw. Każde z proponowanych ćwiczeń może stanowić punkt wyjścia do dalszych aktywności językowo-literackich, pozwalając na modyfikację materiału werbalnego i adaptację ćwiczenia do bardziej wymagającego słownictwa. Ćwiczenia te można wykonać w trakcie jednej godzinnej sesji terapeutycznej, warto też połączyć je z formami aktywności plastycznej i ruchowej dziecka, co wzmocni polisensoryczne podejście do nauki. Zawarte w książce ćwiczenia stanowią właściwie kompletny plan terapii logopedycznej, z gotowymi wzorcami zabaw i językowych ćwiczeń, co czyni tę publikację szczególnie wartościową.
