Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Triest przepisany. Miasto w prozie Claudia Magrisa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Triest przepisany. Miasto w prozie Claudia Magrisa" to głębokie studium twórczości znakomitego włoskiego pisarza i eseisty, ukazane w kontekście geopoetyki. Historycznym tłem dla tych analiz jest literacka panorama Triestu XX wieku, z naciskiem na postacie takie jak Scipio Slataper, Italo Svevo i Umberto Saba, którzy byli pionierami lokalnej nowej tradycji. Twórczość Magrisa wykorzystuje i przekształca dziedzictwo triesteńskości, tworząc w jego "Mikrokosmosach" unikalny model narracyjny oraz konstrukcyjną podstawę dla architektury jego świata literackiego. Triesteński charakter obecny jest także w eseistycznych flâneries, oryginalnej formie literackiej wędrówki przez odczarowane przestrzenie miast Europy Środkowo-Wschodniej, które pojawiają się na kartach "Dunaju". Monografia Natalii Chwai w oryginalny sposób łączy teoretyczne rozważania o figurze miasta z analizą triesteńskiego genius loci oraz wnikliwą lekturą dzieł Claudia Magrisa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Triest przepisany. Miasto w prozie Claudia Magrisa" to głębokie studium twórczości znakomitego włoskiego pisarza i eseisty, ukazane w kontekście geopoetyki. Historycznym tłem dla tych analiz jest literacka panorama Triestu XX wieku, z naciskiem na postacie takie jak Scipio Slataper, Italo Svevo i Umberto Saba, którzy byli pionierami lokalnej nowej tradycji. Twórczość Magrisa wykorzystuje i przekształca dziedzictwo triesteńskości, tworząc w jego "Mikrokosmosach" unikalny model narracyjny oraz konstrukcyjną podstawę dla architektury jego świata literackiego. Triesteński charakter obecny jest także w eseistycznych flâneries, oryginalnej formie literackiej wędrówki przez odczarowane przestrzenie miast Europy Środkowo-Wschodniej, które pojawiają się na kartach "Dunaju". Monografia Natalii Chwai w oryginalny sposób łączy teoretyczne rozważania o figurze miasta z analizą triesteńskiego genius loci oraz wnikliwą lekturą dzieł Claudia Magrisa.
