Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Teraz bajty. Informatyka dla szkół ponadpodstawowych. Klasa 3. Podręcznik. Zakres podstawowy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria podręczników "Teraz bajty" dla poziomu podstawowego składa się z trzech osobnych tomów przeznaczonych dla klas I, II i III. Te podręczniki dla szkół ponadpodstawowych charakteryzuje modułowa struktura, która umożliwia realizację tematów według ustalonego porządku lub elastyczne dostosowanie kolejności modułów do specyficznych potrzeb szkoły lub uczniów. Każdy temat został opracowany jako pełnowartościowy scenariusz lekcji, z wyraźnie zdefiniowaną strukturą merytoryczno-dydaktyczną.
Każdy podręcznik dla poszczególnych klas składa się z czterech modułów, które obejmują podobne tematy:
- Moduł A dotyczy zagadnień związanych z komputerami i sieciami komputerowymi,
- Moduł B skupia się na dokumentach komputerowych,
- Moduł C wprowadza do algorytmiki i programowania,
- Moduł D porusza kwestie związane z Internetem i projektami.
Należy zauważyć, że tytuły modułów mogą się nieznacznie różnić, przykładowo w klasie I Moduł A nosi tytuł "Wokół komputera", podczas gdy w klasie III zmienia się na "Wokół sieci komputerowych".
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria podręczników "Teraz bajty" dla poziomu podstawowego składa się z trzech osobnych tomów przeznaczonych dla klas I, II i III. Te podręczniki dla szkół ponadpodstawowych charakteryzuje modułowa struktura, która umożliwia realizację tematów według ustalonego porządku lub elastyczne dostosowanie kolejności modułów do specyficznych potrzeb szkoły lub uczniów. Każdy temat został opracowany jako pełnowartościowy scenariusz lekcji, z wyraźnie zdefiniowaną strukturą merytoryczno-dydaktyczną.
Każdy podręcznik dla poszczególnych klas składa się z czterech modułów, które obejmują podobne tematy:
- Moduł A dotyczy zagadnień związanych z komputerami i sieciami komputerowymi,
- Moduł B skupia się na dokumentach komputerowych,
- Moduł C wprowadza do algorytmiki i programowania,
- Moduł D porusza kwestie związane z Internetem i projektami.
Należy zauważyć, że tytuły modułów mogą się nieznacznie różnić, przykładowo w klasie I Moduł A nosi tytuł "Wokół komputera", podczas gdy w klasie III zmienia się na "Wokół sieci komputerowych".
