Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Telewizja i performans
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stara się zdefiniować współczesną telewizję, w tym jej rozbudowę o nowe media, jako formę performansu, czyli działania przebiegającego w czasie, które wpływa na widzialność i rzeczywistość społeczną. Autor analizuje, w jakim stopniu metodologia performatyki może być użyteczna w naukach o polityce oraz mediach z perspektywy kulturoznawczej. Szczególną uwagę poświęca roli telewizji w codziennym życiu, jej wpływowi na kształtowanie dyskursów indywidualnych i instytucjonalnych, oraz jej wkładowi w tworzenie norm kulturowych i społecznych. Zmiany te odzwierciedlają się także w aktualnym stanie zmediatyzowanej demokracji i ewolucji kultury politycznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stara się zdefiniować współczesną telewizję, w tym jej rozbudowę o nowe media, jako formę performansu, czyli działania przebiegającego w czasie, które wpływa na widzialność i rzeczywistość społeczną. Autor analizuje, w jakim stopniu metodologia performatyki może być użyteczna w naukach o polityce oraz mediach z perspektywy kulturoznawczej. Szczególną uwagę poświęca roli telewizji w codziennym życiu, jej wpływowi na kształtowanie dyskursów indywidualnych i instytucjonalnych, oraz jej wkładowi w tworzenie norm kulturowych i społecznych. Zmiany te odzwierciedlają się także w aktualnym stanie zmediatyzowanej demokracji i ewolucji kultury politycznej.
